رئیس بیمارستان محلاتی تبریز

در پذیرش کرونایی ها مشکلی نداریم

رییس بیمارستان فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز با اشاره به اینکه فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به این مرکز درمانی نیست، گفت: هیچ مشکلی در پذیرش بیماران کرونایی نداریم.
کد خبر: ۱۳۳۰۴۰۹


به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، دکتر علیرضا هادی   در خصوص فیلم منتشر شده در شبکه های مجازی با این عنوان که در بیمارستان شهید محلاتی تخت خالی وجود ندارد و بیماران در محیط راهروی بیمارستان در انتظار هستند، اظهار کرد: در طول یک و نیم سال گذشته این مرکز علاوه بر پوشش بیماران شهر تبریز و استان بیمارستان معین برای استان های همجوار بوده است.

وی با اشاره به بررسی تمام ابعاد فیلمی که در فضای مجازی با عنوان بیمارستان محلاتی تبریز پخش شده، گفت: فضا، محیط، دیوارها و سالن بیمارستانی که در فیلم نشان داده می شود، هیچ کدام با فضای بیمارستان محلاتی مطابقت ندارد و فیلم کاملا جعلی و کذب است.

دکتر هادی تاکید کرد: ۵۶ تا ۶۰ تخت در سه بخش این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته و هرچه بیمار و مراجعه کننده افزایش یابد، تعداد تخت ها را افزایش می دهیم؛ تا کنون هیچ موردی از اینکه بیماری تکریم نشود نداشته ایم و تمام مراجعان به خوبی تکریم می شوند.

وی اظهار کرد: این بیمارستان در سنوات گذشته جز بیمارستان های دارای رتبه درجه یک و عالی بوده و در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز پیشتاز است.

رییس بیمارستان فوق تخصصی شهید محلاتی تبریز خاطرنشان کرد: از یک هفته قبل که وضعیت شیوع بیماری در استان افزایش یافت، مراجعان این بیمارستان نیز افزایش یافته است، اما با این وجود در پذیرش بیمار هیچ مشکلی نداریم و تخت خالی وجود دارد.

وی تاکید کرد: هیچ مشکلی از لحاظ بستری بیماران در این بیمارستان وجود ندارد و با تمام بیمارستان های مستقر در شهر تبریز هماهنگی کامل وجود دارد که در صورت نیاز به ارجاع و افزایش ظرفیت، اقدامات لازم انجام گیرد.

دکتر هادی همچنین گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۵ هزار بیمار کرونایی به صورت سرپایی در این مرکز درمانی پذیرش و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیز بستری شده اند.


  



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها