رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خبر داد:

بررسی تعطیلی دو هفته‌ ای تهران در قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت: در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور وزرای کشور و بهداشت پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ ای تهران برای کنترل گونه دلتا کرونا در حال بررسی است.
کد خبر: ۱۳۳۰۰۷۸

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر کیانوش جهانپور در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: در پی نامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص موج سهمگین و پنجم کرونا و پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ ای برای کاهش چرخش ویروس و بار بیمارستان ها، رهبر معظم انقلاب اسلامی از رئیس‌جمهور خواستند این موضوع بررسی شود و هر اقدامی که لازم است انجام گیرد.

وی گفت: دکتر نمکی در نامه خود به رهبر انقلاب نوشته بود شاید دو هفته تعطیلی جدی و ایستادگی و بکارگیری نیروهای نظامی و انتظامی و برخورد با شکستن شیوه نامه ها بتواند تا حد قابل توجهی از چرخش ویروس و بار بیمارستان‌ها و فشار نفس‌گیر بر همکاران ما بکاهد بر همین اساس هم اکنون قرارگاه مقابله با کرونا در حال تصمیم گیری در اینباره است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: هر گونه تصمیم گیری در خصوص محدودیت های جدید در اسرع وقت به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها