جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان بندرعباس به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.
جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان بندرعباس به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.
کد خبر: ۱۳۲۹۸۱۷
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان بندرعباس به ریاست عزیزاله کناری فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

عزیزاله کناری در این جلسه گفت: با نظارت بیشتر برخورد جدی تری با متخلفان و کسانی که نسبت به رعایت موارد بهداشتی جهت جلوگیری از کرونا بی تفاوت باشند خواهد شد.

کناری اطهار کرد: اکیپ های بازرسی محسوس و نامحسوس در سطح شهر بطور روزانه گشت زنی دارند و هرجایی تخلفی از موارد کرونایی مشاهده نمایند برخورد لازم صورت گرفته و کسب مورد نظر پلمپ خواهد شد.
وی در ادامه افزود: مدیران مجتمع های تجاری موظف هستند به طور مستمر از مجتمع بازدید و نسبت به رعایت موارد بهداشتی همچنین فراهم نمودن اقلام مصرفی مانند ماسک و دستکش و ژل ضد عفونی در ورودی های مجتمع اقدام و از حضور افراد بدون ماسک جلوگیری و هیچ خدماتی به آنها ارائه نشود.

فرماندار بندرعباس اظهارکرد: ورودی و خروجی شهرستان بندرعباس در ایست و بازرسی شهید میرزایی همچنان کنترل شود و از ورود خودروهای با پلاک های غیر بومی در سطح شهرستان و خروج پلاک های بومی از شهرستان جلوگیری به عمل آید.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس  با اشاره به شدت بیماری در جزایر قشم و هرمز گفت: جهت کمک به قطع زنجیره انتقال  ویروس کرونا جابجایی مسافر از بندر شهید حقانی به جزایر قشم و هرمز و همچنان انتقال بومیان جزایر به بندرشهید حقانی ممنوع است.
 
وی اضافه کرد: شهرداری نسبت به ضد عفونی خودروهای عمومی مانند اتوبوس ها و تاکسی ها اقدامات ویژه ای انجام دهد و ادارات و اماکن خصوصی و مشتری پذیر نیز نسبت به استمرار ضد عفونی اماکن و اشیاء مورد استفاده ارباب رجوع خود اقدام کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها