محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی برای رسیدن به فینال اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک به میدان می‌روند و امین میرزازاده در سنگین وزن نیز برای مدال برنز به روی تشک می‌رود.
کد خبر: ۱۳۲۹۷۱۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در جریان رقابت‌های روز دوم کشتی فرنگی المپیک توکیو، محمدعلی گرایی در ۷۷ و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم با برتری مقابل رقبایشان به دیدار نیمه نهایی راه یافتند و امین میرزازاده نیز در سنگین وزن در گروه بازنده‌ها با شکست حریفی از رومانی راهی دیدار رده‌بندی شد تا برای کسب مدال برنز به روی تشک برود.

طبق برنامه اعلام شده، محمدعلی گرایی از ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز(دوشنبه) به وقت ایران برای رسیدن به فینال در مبارزه‌ای حساس برابر تاماش لورینچ دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره المپیک از مجارستان می‌رود.

محمدهادی ساروی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران نیز حدود ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه امروز به وقت ایران برای رسیدن به فینال المپیک برابر آرتور الکسانیان دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از ارمنستان مبارزه می‌کند.

همچنین امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران نیز از ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه امروز به وقت ایران برای کسب مدال برنز المپیک در مبارزه ای سخت برابر رضا کایالپ دارنده ۱۰ مدال جهان و المپیک (۴ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز جهان و یک نقره و یک برنز المپیک) و قهرمان ۹ دوره اروپا از ترکیه به میدان می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها