مدیرعامل آبفا کردستان گفت: در راستای تامین آب محلات الحاقی شرق مریوان، پروژه احداث و توسعه خطوط انتقال و شبکه‌های آب مورد نیاز محلات مذکور در دستور کار شرکت آبفا کردستان قرار گرفته است که هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و پیش بینی می‌شود در صورت رفع معارض تا پایان شهریورماه سالجاری به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۱۳۲۹۳۱۰
 
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، علیرضا تخت‌شاهی ظهر امروز شنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان اظهار کرد: در راستای رفع مشکل کمبود آب شرب محلات شرقی شهرستان مریوان اقداماتی انجام شده است که یکی از آنها احداث تصفیه خانه تحت فشار« احداث ایستگاه پمپاژ، مخازن 350 و 100 مترمکعبی» با ظرفیت تصفیه 200 لیتر در ثانیه، نصب 5 عدد فیلتر، اجرای پایپینگ انتقال آب خام است.

وی افزود: اجرای خط انتقال آب به طول 3 کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا به شمار می‌رود که تاکنون 2 هزار و 800 متر از این پروژه اجرا شده و 200 متر دیگر باقیمانده است و پیش‌بینی می‌شود در صورت رفع معارض تا پایان شهریورماه سالجاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل آب وفاضلاب کردستان خاطرنشان کرد: با اجرای تصفیه خانه مذکور و انتقال آب از سد گاران به تصفیه خانه، مشکل کم آبی محلات شرق مریوان شامل محلات لنج آباد، تازآباد، پادگان، میدان پیشمرگان و افت فشار محلات مرتفع این شهر برطرف خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها