مرور آخرین حواشی المپیک توکیو ؛

المپیک فقط مسابقه زیبایی را کم داشت!

امروز المپیک وارد ششمین روز خود شد و به موازات این رقابت ها حواشی های ریز و درشت مرتبط با آن ادامه دارد.
کد خبر: ۱۳۲۸۹۳۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، با هم آخرین حواشی مربوط به این المپیک را مرور می کنیم:

کرونا عجیب نیست

روزنامه یومیوری شیمبون ژاپن که گفته می شود پرتیراژترین روزنامه جهان است در گزارشی به کنترل خوب دولت ژاپن بر روی رقابت های المپیک پرداخت و نوشت که المپیک توکیو بدون دردسر در حال برگزاری است و اعلام تست های مثبت روزانه نیز عجیب نیست چون حتی در صورت عدم برگزاری المپیک همچنان مردم کرونا می گرفتند!

 

بدترین المپیک

هر چند رسانه های ژاپنی مدام از المپیک توکیو تعریف و تمجید می کنند اما در مقابل روزنامه شیکاگوتریبون آمریکا نوشت که المپیک توکیو واقعا افتضاح است و از افتتاحیه تا این لحظه از رقابت ها رضایت‌بخش نبوده است. این روزنامه از رویداد توکیو به عنوان بدترین المپیک تاریخ یاد کرده است.

 

هشدار به رسانه ها

ماموران امنیتی در این چند روزی که از آغاز المپیک می گذرد بارها به به خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف خبری هشدار داده اند که بیش از اندازه به ورزشکاران نزدیک نشوند.

روز گذشته یک عکاس استرالیایی اخطار اخراج از دهکده المپیک به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین رعایت فاصله اجتماعی دریافت کرد.

 

تقبیح مسابقه زیبایی

یک رسانه ژاپنی که مخصوص سرگرمی است نظرسنجی خود مبنی بر انتخاب زیباترین ورزشکار المپیک توکیو را حذف کرد. این اتفاق به دلیل اعتراض گسترده کاربران به این وب سایت افتاد. کاربران اعتقاد دارند زیبایی دلیل برتری هیچ ورزشکاری بر دیگری نیست و یکی از موضوعات تقبیح شده است که ارتباطی هم با ورزش ندارد.

 

شوک نائومی

به دنبال حذف نائومی اوساکا تنیسور مطرح ژاپنی از رقابت های المپیک محبوبیت او به سرعت سقوط کرد و به رده هفتم محبوب ترین ورزشکاران المپیک رسید. او قبلا در این رده بندی بر اساس نظرسنجی سوم بود. او شوک بزرگی به هوادارانش وارد کرده است.

 

آخرین آمار کرونا

روز گذشته باز هم به تعداد کرونایی های دهکده برگزاری رقابت ها اضافه شد و حالا تست های مثبت به بیش از 155 نفر رسیده است. حداقل دو تست مثبت دیگر دیروز برای ورزشکاران مثبت اعلام شده است. بر اساس گزارشات منتشر شده یکی از ورزشکاران کرونایی تنیس‌باز اهل هلند است و هر دو ورزشکار در دهکده اقامت دارند. از ۷ نفر کرونایی ۵ نفر خارجی هستند. تاکنون ۳۷ هزار و ۵۷۹ نفر از کشورهای خارجی برای المپیک وارد ژاپن شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها