320 لیتر برثانیه از کسری آب شرب شهرستان نیشابور جبران شد

جبران کسری آب مناطق شهری و روستایی با بهره برداری از 14 پروژه تامین آب درشهرستان نیشابور 320 لیتر برثانیه

مراسم افتتاح این تعداد پرژه ها با حضور مسئولان و مدیران محلی و استان خراسان رضوی در محل آبفا شهرستان نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۸۹۲۱

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، مدیرعامل آبفا نیشابور در این مراسم با اشاره به کسری آب شرب شهرستان به میزان 650 لیتر بر ثانیه اظهار داشت: 200لیتراز کمبود آب در نتیجه حفر و جابجایی چاه هایی تامین شد که با افت تولید مواجه شده بودند و120لیتر هم با احیاء و مهندسی چاه ها.

علی رضا اخویان از قطع برق به عنوان یک چالش جدید و تاثیر گذار بر منابع تولید آب نام برد و افزود: این عامل ، کسری فعلی آب شهرستان را از 330لیتر برثانیه به 450 تا 500 لیتر بر ثانیه افزایش می دهد.

وی تعامل و همدلی موجود میان مجموعه مدیران شهرستان را در رفع مشکلات آب شرب موثر دانست و افزود: با اجرای طرح یک پارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی ، بخشی از منابع آب شهرها دراختیار روستاها و در مقاطعی منابع روستاها برای شهرها مصرف می شود.

در ادامه مراسم علاوه بر افتتاح پروژه های آبرسانی ، سامانه متمرکز ارتباط با مشتری شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی (122)در شرکت آبفا نیشابور راه اندازی شد.

به گفته مدیر عامل آبفا نیشابور برای راه اندازی این مرکز که نیروهای آن را بانوان معلول و مددجوی بهزیستی تشکیل می دهند و همچنین اجرای پروژه های تامین آب شهرستان جمعا 168میلیارد و 820میلیون ریال هزینه شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها