درگیری زوج جوان منجر به اسیدپاشی شد. در حالی که مرد جوان مدعی است همسرش روی او اسید ریخته، این زن ادعای دیگری را مطرح می‌کند.
کد خبر: ۱۳۲۸۰۶۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، اوایل هفته گذشته مرد 30 ساله تبعه افغانستان باحضور در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از همسر 25 ساله‌اش به دلیل اسیدپاشی و کور کردن چشم چپش شکایت کرد و گفت: من و همسرم پسرخاله و دخترخاله هستیم. هفت سال قبل ازدواج کردیم و فرزندی خردسال داریم. پیش از این نقاش ساختمان بودم و مدت‌هاست با همسرم سرایدار ساختمانی در محله هروی شمال تهران هستیم. یک بار با دوستم و یکی از اقوام در نبود همسرم شمال رفتیم. آنجا زنی با دوستانش آمده بود و خواست که از آنها عکس بگیرم که قبول کردم. یکی از دو همراهم پیش از این خواستگار همسرم بود. او شیطنت کرد و عکس‌هایی از من و آن زن مسافر مخفیانه گرفت و برای همسرم ارسال کرد و مرا به دردسر انداخت. 13 بهمن سال گذشته خواب بودم که همسرم با اسید مرا سوزاند. خود را مقابل خانه همسایه‌مان که پزشک بود رساندم. او مرا به بیمارستان رساند. همسرم بعد از این کار فرزندم را برداشت و به افغانستان فرار کرد. در این چند ماه خانواده‌اش حاضر نشدند او را بازگردانند و تصمیم به شکایت گرفتم. علاوه بر دیه برای همسرم قصاص چشم چپش را می‌خواهم.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری زن متهم به اسیدپاشی ادامه داشت، همسر شاکی به بازپرسی شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران آمد و گفت: شوهرم می‌خواهد با این کار از من انتقام بگیرد تا مهریه‌ام را نپردازد. یک سال و نیم است با هم اختلاف داریم. او چند بار به من خیانت کرد. این اواخر هم مخفیانه زنی را به عقد موقت خود درآورده بود. شوهر این زن در زندان بوده و شوهرم را به قتل تهدید کرده بود. روز حادثه، لوله فاضلاب گرفته بود و او از من خواست ظرف اسید را بیاورم. به سمتم که آمد، تعادلش را از دست داد و اسید روی او و من ریخت. سوختگی من کم بود. مرا به افغانستان فرستاد و خودش برای درمان در تهران ماند. چند روز قبل فهمیدم به دروغ مدعی شده من روی او اسید ریخته‌ام و می‌خواهد مرا به دردسر بیندازد. به همین خاطر به تهران آمدم تا واقعیت را بگویم.

مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: برای متهم زن قرار قانونی صادر شده و تحقیقات ادامه دارد. قرار شد از شاهدان ماجرا و ساکنان محل حادثه دوباره تحقیق شود و پزشکی قانونی میزان صدمات شاکی را اعلام کند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها