صدور رای شکایت آلومینیوم از سرمربی سابق؛

خطیبی و دستیارانش به پرداخت 22.5 میلیارد ریال محکوم شدند

با شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از سرمربی سابق این تیم و صدور رای این شکایت، رسول خطیبی و دستیارانش به پرداخت 22.5 میلیارد ریال محکوم شدند.
کد خبر: ۱۳۲۷۶۶۹

به گزارش جام جم آنلاین از استان مرکزی، "رسول خطیبی" سرمربی فصل نخست آلومینیوم اراک و سرمربی سابق تراکتور که در ابتدای فصل لیگ برتر به عنوان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک فعالیت داشت بعد از پایان نیم فصل قرارداد خود را یک طرفه فصخ و بدون رضایت باشگاه آلومینیوم راهی تراکتورسازی تبریز شد.

هرچند خطیبی که توانسته بود به دلیل بازی‌های خوب آلومینیوم در اراک محبوبیت خوبی در این شهر به دست آورد اما رفتار غیرحرفه‌ای وی با واکنش هواداران اراکی همراه بود و درکنار آن پس از این اتفاق باشگاه آلومینیوم اراک از خطیبی شکایت کرد که پس از رسیدگی کمیته وضعیت بازیکنان منجر به رای علیه خطیبی و دستیاران وی شد که پس از رفتن خطیبی نیز راهی تراکتور شدند.

براین اساس، کمیته وضعیت بازیکنان در خصوص شکایت باشگاه آلومینیوم اراک به طرفیت باشگاه تراکتور تبریز و "رسول خطیبی" و کمک‌های وی به‌نام‌های "حمیدرضا عبدالهی"، "بهزاد بشتایم" و "حمیدرضا جودکی" مبنی بر فسخ یک طرفه با علم داشتن قرارداد وبدون دلیل موجه وعقد قرارداد نامبردگان با باشگاه تراکتور سازی در مسابقات لیگ برتر رای خود را صادر کرد.

بنابراین رای، رسول خطیبی به پرداخت 10 میلیارد ریال خسارت به باشگاه آلومینیوم اراک و 218 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی شده که البته این حکم به مدت 7 روز قابل اعتراض و تجدید نظر است.

"حمیدرضا عبداللهی" مربی به پرداخت مبلغ 4.5 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 98 میلیون و صد هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان یعنی باشگاه آلومینیوم اراک محکوم شد.

"حمیدرضا جودکی" مربی بدنساز به پرداخت 5 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 109 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی درحق باشگاه آلومینیوم به عنوان خواهان این شکایت محکوم شد.

"بهزاد بشتایم" مربی به پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 65 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان یعنی باشگاه آلومینیوم محکوم شد.

رای صادره مستند به 2 ماده 14 کمیته وضیعت بازیکنان ، ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف فدراسیون فوتبال است.

انتهای پیام/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها