شورای اداری بخش سعدآباد به ریاست "مهندس حمزه امین نژاد "سرپرست بخشداری سعدآباد برگزار گردید؛

اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی

فرماندار نظرآباد اعلام کرد که با همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی ، مقابله با زمین خواری در این شهرستان با جدیت دنبال می شود.
کد خبر: ۱۳۲۷۴۶۵
دستگا های اجرایی البرز پای کار مقابله با زمین خواریبه گزارش جام جم آ نلاین البرز، فرماندار نظرآباد، ضمن تأکید بر حفظ و حراست از منابع طبیعی، باغ ها و اراضی کشاورری گفت: تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز با حضور مسئولان ذیربط و برگزاری نشست های مستمر این ستاد با هدف تحقق قوانین و مقررات حاکم بر مبارزه با زمین خواری در دستور کار فرمانداری نظرآباد قرار گرفته است.
قاسمی افزود: قاطعیت در مبارزه با ساخت و ساز های غیرمجاز در تمامی مناطق شهری و روستایی به ویژه در اراضی کشاورزی از وظایف مهم دستگاه‌های ذیربط به ویژه شهرداری ها و بخشداری ها می باشد.
وی ضمن تأکید بر ضرورت همکاری دستگاه های ذیربط در بحث زمین خواری با جهاد کشاورزی این شهرستان گفت : حضور دستگاه های اجرایی در صحنه مبارزه با عوامل ساخت و سازهای غیر مجاز بستر را برای اجرای احکام قلع و قمع و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری ها مهیا می کند.
فرماندار نظرآباد همچنین به ساکنان شهرها و روستاییان نظرآباد توصیه کرد، به محض مشاهده ساخت و سازهای غیر مجاز مراتب را به بخشداری ها و شهرداری ها اعلام کنند تا متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.
وی به چالش ناشی از خشکسالی و کمبود آب و قطع برق اشاره کرد و خطاب به دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان، بر ضرورت تسریع در جمع آوری انشعابات غیرمجاز تأکید کرد .
قاسمی همچنین نظارت کامل اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه بر عملکرد مشاورین املاک جهت جلوگیری از خرید و فروش و تفکیک غیر مجاز اراضی کشاورزی را ضروری دتنست و بر  برخورد قانونی با متخلفان در این زمینه تأکید کرد .
شهرستان ۱۶۰ هزار نفری نظرآباد در غرب استان البرز واقع شده است که طی سال های اخیر تعدادی از اعضای باندهای زمین خواری در این شهرستان با حکم قضایی دستگیر شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها