نتایج کار پژوهشگران دست‌مایه تصمیم‌گیری‌ها در سیاست‌های کلان کشوری است

مدیرکل صدا و سیما مرکز کردستان گفت: نتایج کار پژوهشگران که جنبه‌ افکار عمومی دارد، دست مایه تصمیم‌گیری‌ها در سیاست‌های کلان کشوری خواهد بود.
کد خبر: ۱۳۲۷۰۲۱
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، جعفر عبدالملکی صبح امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران صدا و سیما مرکز کردستان اظهار کرد: پرسشگری مهارتی ظریف، هنرمندانه و علمی است، پژوهشگر به لحاظ مهارتی و انگیزشی باید دقت نظر، تمرکز و توان لازم برای هنر برقراری ارتباط با عموم مردم را داشته باشد و بتواند نگرش، نظر و دیدگاه افراد را در مورد مسائل گوناگون بدون سوگیری به دست آورد.

مدیرکل صدا و سیما مرکز کردستان افزود: نظرسنجی‌های مهمی همچون انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت بیشتری برخوردار است و به همین دلیل نتایج کار پژوهشگران که جنبه‌ی افکار عمومی داشته باشد دست مایه تصمیم‌گیری‌ها در سیاست‌های کلان کشوری خواهد بود.

مدیر واحد پژوهش مرکز کردستان نیز با اشاره به سختی‌ها و پیچیدگی‌های کار پژوهشگران گفت: روند کار پرسشگران برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا از آذر ماه گذشته آغاز و تا یک روز مانده به انتخابات ادامه پیدا کرد.

اقبال خالدیان افزود: کسب چنین عنوانی در 20 سال گذشته توسط این مرکز بی سابقه بوده ومرهون تلاش وافر همکاران پرسشگر و نیز حمایت ها و رهنمودهای مدیرکل مرکز، میسر شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها