روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی خبر داد:

تداوم دوره های آموزشی در نیروگاه شهیدرجایی قزوین

برگزاری دوره های آموزشی باهدف افزایش دانش و انتقال تجربه های تخصصی در  نیروگاه شهید رجایی تداوم دارد.
برگزاری دوره های آموزشی باهدف افزایش دانش و انتقال تجربه های تخصصی در نیروگاه شهید رجایی تداوم دارد.
کد خبر: ۱۳۲۵۱۸۲

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، علی حق پرست رییس گروه آموزش نیروگاه در تشریح این خبر گفت:  پس از گسترش ویروس کرونا و افزایش بیماری کووید 19 در سطح کشور و ضرورت برگزاری دوره های آموزشی،  این دوره ها به صورت مجازی و در بستر نرم افزار «اسکای روم» برگزار می شود و ادامه خواهد داشت .

حق پرست افزود: پس از آماده سازی بستر لازم (اسکای روم) برای برگزاری دوره های آموزشی نیمه حضوری و الکترونیکی و هماهنگی با شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، مقرر شد از این بستر برای ارائه دوره های آموزشی به دیگر شرکت های مدیریت تولید برق کشور هم استفاده شود تا در شرایط شیوع بیماری کووید 19 هم آموزش تداوم داشته باشد.

 رییس گروه آموزش نیروگاه ادامه داد: این بستر باعث توسعه متوازن آموزشی در نیروگاه های سطح کشور می شود، به طوری که با استفاده از این بستر آموزشی و ارائه دوره های مختلف تخصصی و عمومی، علاوه بر مدیریت دانش، به واسطه حضور متخصصان از نیروگاه های حرارتی کشور، تجربه ودانش تخصصی هم به اشتراک گذاشته شده و موجبات رشد و ارتقای هرچه بیشترکارکنان  صنعت برق حرارتی را فراهم می آورد.

حق پرست با اشاره به برگزاری وبینار آموزشی مدیریت مصرف آب در نیروگاه، در بستر «اسکای روم» بیان داشت: کاهش بارندگی ها در کشور و ضرورت توجه به مدیریت صحیح مصرف آب و برق، زمینه ای شد تا وبیناری با محورمدیریت مصرف آب در نیروگاه شهید رجایی برگزار شود که این دوره هم در بستر «اسکای روم» و با حضور بیش از  200  نفر از متخصصان این نیروگاه ودیگر نیروگاه های حرارتی کشور برگزار شد.

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و عمومی در بستر «اسکای روم»، علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش خطر احتمال ابتلا به بیماری کووید 19، موجب کاهش هزینه های جاری، مدرس، فراگیران و ... شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها