مدیرکل تامین‌اجتماعی لرستان گفت: پایان تیرماه امسال آخرین مهلت استفاده آنها از بخشودگی جرایم بیمه‌ای است.
کد خبر: ۱۳۲۴۹۷۱
31 تیرماه آخرین مهلت استفاده از بخشودگی جرایم بیمه ایبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: منوچهر گودرزی افزود: کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی استان و اصناف اعم از حقیقی و یا حقوقی، دولتی و غیردولتی که تا اسفند ماه ۱۳۹۹ دارای بدهی قطعی هستند باید حداکثر تا ۳۱‏تیرماه نسبت به ثبت درخواست از طریق سامانه خدمات غیرحضوی سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: مراجعه نکردن در مهلت مقرر به‌منزله انصراف کارفرما برای بهره‌مندی تسهیلات بخشودگی در قانون یاد شده خواهد بود.
 
گودرزی تصریح کرد: کارفرمایان در صورت تمایل می توانند بدهی خود را از ۱۲ تا ۳۶ ماه تقسیط و یا آن را یک جا پرداخت کنند.
 
وی گفت: همچنین در صورت تقسیط بدهی، با توجه به تعداد اقساط انتخابی، از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد امکان بخشودگی جرایم وجود خواهد داشت.

مدیرکل تامین‌اجتماعی لرستان عنوان کرد: شرط اصلی بهره مندی از این تسهیلات حفظ یا افزایش سطح اشتغال کارگاه از بهمن ۱۳۹۸ تا پایان دوره تقسیط بدهی، ارسال به موقع فهرست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل در دوره تقسیط است.
 
وی افزود: هدف از اجرای این طرح حمایت از تولید و پشتیبانی واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف و نوعی مشوق برای کارفرمایانی است که سطح اشتغال کارگاه خود را با وجود شیوع کرونا حفظ و کرده و یا افزایش داده اند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها