بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با جام‌جم: استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها هوشیار باشند

جوی درست کرده‌اند که بازیکنان به جان هم بیفتند

آسمان روابط استقلال و پرسپولیس همچنان ابری است. بعد از بازی‌های هفته بیست و پنجم دوباره جو بدی راه افتاده و بازیکنان علیه هم پست می‌گذارند و به هم کنایه می‌زنند.
کد خبر: ۱۳۲۴۵۳۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم، بهزاد داداش‌زاده که سابقه بازی در دو باشگاه را دارد به این جو واکنش نشان می‌دهد.


شما هم برای استقلال بازی کردید و هم پرسپولیس. نظرتان درباره این جوی که در فوتبال راه افتاده چیست؟ بازیکنان به هم می‌پرند. پیشکسوتان از هم انتقاد می‌کنند. این به آن گیر می‌دهد. طرفداران دعوا می‌کنند و خلاصه وضعیت بد و نگران‌کننده‌ای است.
بله. متاسفانه فساد کل ورزش ما را گرفته و الان هم یک جوی درست کرده‌اند تا بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس به جان هم بیفتند. من مطمئنم یک عده به عمد این اتفاقات را رقم می‌زنند و از آن سود می‌برند.

شفاف‌تر بگویید.
پرسپولیس الان مدعی قهرمانی است. استقلال هم دارد برای سهمیه می‌جنگد. واقعیت این که بعضی‌ها می‌خواهند فضای اختلاف بین استقلال و پرسپولیس وجود داشته باشد. این به نفعشان است. به نظرم طرفداران دو باشگاه آگاه باشد. بازیکنان دو تیم هوشیار باشند و اجازه ندهند فضای مجازی این اختلاف‌ها را به وجود بیاورد. متاسفانه بعضی‌ به دلیل جذب فالوور و بالا بردن رقم آگهی‌هایشان طرفداران دو باشگاه را به جان هم می‌اندازند. تا می‌توانند علیه هم پست منتشر می‌کنند تا کار و بار خودشان سکه باشد. من همیشه گفته‌ام و الان هم می‌گویم وقتی استقلال و پرسپولیس خوب باشند، فوتبال ملی ما هم خوب است. متاسفانه بعضی‌ها می‌خواهند اتفاقات بدی رقم بزنند.

سر این قضیه قراردادها هم اتفاقات خوبی نیفتاد. ظاهرا بازیکنان از قرارداد هم مطلع هستند.
بله. البته من معتقدم اگر قراردادها افشا شود چیز بدی نیست. به هر حال هر بازیکنی هم یک قیمتی دارد. اشکالی ندارد قراردادها را منتشر کنند. اگر هم دوست ندارند اصلا حرفش را نزنند. به نظرم هر تیمی باید به مسائل خودش بپردازد و این خوب نیست استقلال و پرسپولیس اینقدر درگیر هم باشند. الان مجیدی به بچه‌ها پاداش داده است. این کار قشنگی است. دارد برای تیم زحمت می‌کشد. می‌خواهد موفق باشد. پرسپولیس هم می‌خواهد دوباره به موفقیت برسد. به نظرم پیشکسوتان و بازیکنان دو باشگاه باید به هم احترام بگذارند و اجازه ندهند این فضا بیشتر متشنج شود. بگذاریم یک سری مسائل فقط در فضای مجازی بماند و به دو تیم کشیده نشود. دلخوشی خیلی از هواداران واقعا به این دو باشگاه است. بگذاریم آنها هم از فوتبال لذت ببرند نه این‌که مدام شاهد دعوا باشند.

دو باشگاه درباره داوری به هم کنایه می‌زنند.
به نظرم راه حل ورود VAR به فوتبال ایران است. متاسفانه تا این مشکل حل نشود همه می‌خواهند ایراد بگیرند. حق هم دارند. اشتباهاتی که در مسیر موفقیت تیم‌ها مشکل‌ساز می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها