«اتاق عملیات سامرا» وابسته به نیروهای حشد الشعبی عراق از کشف یک میدان مین برجای مانده از عناصر داعش در منطقه «ام الرحال» واقع در غرب سامرا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۴۲۰۰

به گزارش جام جم آنلاین، نیروهای حشد الشعبی در تازه‌ترین عملیات مبارزه با تروریسم از کشف مقادیر قابل توجهی مین متعلق به تروریست‌ های داعش در غرب سامرا خبر دادند.

طبق گزارش اتاق عملیات سامرای حشد شعبی، نیروهای تیپ ۳۱۳ حشد موفق شدند یک میدان مین برجای مانده از دوران سیطره عناصر گروهک تروریستی داعش بر منطقه «ام الرحال» واقع در غرب سامرا را کشف کنند.

طبق این گزارش، نیروهای ویژه و تیم خنثی سازی وابسته به حشد الشعبی بلافاصله پس از کشف این میدان مین دست به کار شده و مین‌ها را خنثی سازی و منهدم کردند.

گفتنی است که چند روز پیش ارتش ایالات متحده آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم پایگاه حشد الشعبی را در نزدیکی مرز عراق با سوریه هدف قرار داد. این در حالی است که نیروهای مردمی عراق (موسوم به حشد الشعبی) طی سال‌های گذشته در روند مبارزه با تروریست‌ های داعش و پاکسازی شهرهای مهم عراق از لوث تروریست‌ ها نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

حمله اخیر ارتش آمریکا به مواضع حشد الشعبی بلافاصله با انتقاد تند و شدیداللحن مقامات دولت عراق از جمله شخص «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق همراه شد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها