صنعت ساختمان موتور محرکه اقتصادی کشور

معاون مسکن شهری بنیادمسکن انقلاب اسلامی گفت:ساختمان  موتورمحرکه اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۱۳۲۳۹۷۷
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: معاون مسکن شهری بنیادمسکن انقلاب اسلامی در آغاز عملیات اجرایی احداث واحدهای مسکونی منطقه گرجی شهرستان ازنا صنعت ساختمان را موتورمحرکه اقتصادی کشور دانسته و بر بهره‌مندی از این صنعت به عنوان یکی از صنایع فرصت آفرین در راستای رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی و اشتغال‌زایی تاکید کرد. 

جوادحق شناس ارائه نسخه واحد برای حل مشکل مسکن را راهکاری ناکارآمد دانسته و افزود: احداث مسکن تابع عوامل و شرایط فرهنگی، اقلیمی، اقتصادی و معیشتی جامعه است. 

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد:  ورود نقدینگی به صنعت ساختمان نیازمند تدوین استراتژی و سیاست‌گذاری دقیق است.

  وی تصریح کرد: بهره‌مندی از این صنعت به عنوان یکی از صنایع فرصت‌آفرین موجب رشد اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی و اشتغال‌زایی خواهد بود.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان نیز بیان کرد: احداث واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی  در راستای سیاست‌های کلی و برنامه‌های ابلاغی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمک به حل مشکل مسکن محرومین و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

مسعود رضایی گفت: ۱۶واحد مسکونی در منطقه گرجی شهرستان ازنا در زمینی به مساحت ۳۴۰۰مترمربع در قالب ۱۶ قطعه و با مساحت مفید ۱۷۶۰ مترمربع بصورت یک طبقه احداث و به متقاضیان واگذار خواهد شد.









newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها