معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مجوز راه اندازی مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای در این دانشگاه صادر کرد.
کد خبر: ۱۳۲۳۳۸۱

به گزارش جام آنلاین از سمنان، حمید واحدی اظهار کرد:  موافقت مذکور،  بر اساس آیین نامه تأسیس و بهره برداری مراکز آموزش مهارتی و حرفه ای و با رعایت ضوابط و مقررات مربوط، به مدت سه سال از تاریخ صدور مجوز معتبر خواهد بود.

به گفته وی، این تصمیم، پس از تقاضای دانشگاه، بررسی مستندات و طبق گزارش بازدید آن مرکز ، به استناد رأی پانزدهمین جلسه کمیسیون مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی وزارت بهداشت اخذ شده است.
واحدی افزود: مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای با هدف سامان‌دهی آموزش های مهارتی و حرفه‌ای نظام سلامت، استفاده از ظرفیت های موجود در کشور برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت، ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی حرفه ای و استفاده از اعضای هیأت علمی در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود راه اندازی شده است.

 دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ۲ شهرستان شاهرود و میامی را زیر پوشش خود دارد. این دانشگاه از سال ۵۲ با عنوان آموزشگاه بهیاری کار خود را آغاز کرد، در سال ۶۱ به دانشکده مامایی و پرستاری و در سال ۷۱ به دانشکده علوم پزشکی ارتقاء یافت. مجموعه کنونی از اسفند ۸۶ با عنوان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود در حال فعالیت است.
این دانشگاه هم اکنون دارای یکهزار و ۷۰۰ دانشجو در ۹ رشته کارشناسی، ۶ رشته کارشناسی ارشد و پنج رشته دکترای تخصصی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها