در روزهای اخیر مهدی و مرتضی فنونی زاده در صفحات مجازی و از طریق پیام های صوتی به برخی از ارکان باشگاه پرسپولیس اهانت کرده‌اند که در واکنش به این اتفاق باشگاه پرسپولیس اعلام کرد شکایت از این دو را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۳۲۳۲۷۹

به گزارش جام جم آنلاین ، در این شرایط تیم حقوقی پرسپولیس طبق نظر جعفر سمیعی،  ابراهیم شکوری و تعدادی از هواداران شکایتی را تنظیم کرده و پیگیر اظهارات و اهانت این دو پیشکسوت سرخابی ها هستند.

ظاهرا برخی پیشکسوتان پرسپولیس از رفتار این دو برادر سرخابی ناراحت شده و خواستار برخورد از سمت مدیریت پرسپولیس با آنها شده اند.

اما به دنبال خبر شکایت پرسپولیس از این دو برادر، مرتضی فنونی زاد در ویدئویی که از خود منتشر کرد اظهار داشت که پیام صوتی منتشره هیچ ارتباطی به او ندارد.

او گفت: «او پیام صوتی منتسب به من که در آن به گل محمدی و سایر بازیکنان باشگاه فحاشی کرده ام ارتباطی به من ندارد. این حاشیه ها همه مربوط به فضای مجازی است. استقلالی ها چندین سال است که جام نگرفته اند و چنین فضایی را برای ما درست می کنند. هواداران نباید این مسائل را به دل بگیرند. من خودم 9 سال در پرسپولیس بازی کردم و به مدت 10،11 سال هم در رده های پایه این باشگاه کار کرده ام. هرگز این حاشیه ها را باور نکنید. من عاشق پرسپولیس هستم و یکی از طرفداران پروپاقرص این تیم به شمار می آیم.»

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها