به مزارع آفتابگردان غرب كشورمان در استان كرمانشاه سری زده‌ایم سرزمینی تماشایی اما ناشناخته برای گردشگران و پربركت برای كشاورزان

سنقر؛ سرزمین گل‌های خورشید

هوشنگ بازوند اظهار گفت: از همه دست اندرکاران انتخابات و نقش آفرینی موثر رسانه ها و صدا و سیما در تحقق مشارکت پرشور صمیمانه تشکر می کنم،مدیران تا آخرین روز مسوولیت باید جهادی و پرتلاش کار کنند.
کد خبر: ۱۳۲۳۱۱۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه گفت: ثبت روز ملی کرمانشاه در شورای فرهنگ عمومی ظرفیتی جدید برای معرفی سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی، گهواره تمدن و سرزمین قهرمانان و مهدپهلوانان خلق می کند و بی شک با همدلی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و مردم عزیز می توانیم کرمانشاه مقاوم، زیبا و پرافتخار را بیش از گذشته معرفی کنیم.

« هوشنگ بازوند» در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن تأکید بر همکاری و مساعدت ویژه دستگاه های اجرایی با فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور اجرای برنامه های پیش بینی شده در عرصه فرهنگ و هنر اظهار داشت: ایجاد تصویری زیبا از کرمانشاه مقاوم در روز ملی این استان که برگرفته از یاد و خاطره ها رشادت­ها، دلاوری ها و حماسه آفرینی دلیرمردان و شیرزنان در دوران دفاع مقدس و عملیاد مرصاد است، به عنوان وظیفه ای همگانی معرفی و در قالب گفتمان و فرهنگ عمومی ترویج داده شود.

مقام ارشد استان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یاران باوفایش و هفته قوه قضاییه ادامه داد: به روح همه شهدا خطه شهید پرور کرمانشاه و شهید والامقام شهید جواد سرحدی که از شهدای کرمانشاهی در هفتم تیر ماه است درود می فرستیم.

وی در ادامه از همه عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی در برگزاری انتخابات شکوهمند ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد و گفت: نقش آفرینی موثر اقشار مختلف، رسانه ها و صدا و سیما در تحقق مشارکت پرشور را باید ارج نهیم زیرا در شرایطی که دشمنان و رسانه های معاند در صدد ایجاد یأس برای مردم بودند، با تلاش این فعالان بود که ضمن دعوت از مردم، به صورت گسترده ضرورت و اهمیت شرکت در انتخابات را تبیین کردند.

تأکید بر تلاش دوچندان و جهادی برای خدمتگزاری به مردم تا لحظه آخر مسوولیت

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای پروژه های اولویت دار استان کمیته ای با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران و دستگاه های اجرایی ذی ربط تشکیل می شود، خاطرنشان ساخت: با مردم عهد بستیم و کلیه مدیران نیز تا لحظه آخری که مسوولیت دارند باید با تلاش و جدیت کار کنند تا کارهای مردم معطل نماند.

او گفت: پروژه هایی هستند که برای مردم اهمیت دارند و عدم اتمام یا حل نشدن چالش های آن ممکن است برای مسوولین جدید تبدیل به معضل شود، بر همین اساس همه وظیفه داریم که این موارد را به جدیت پیگیری و رفع کنیم تا مسیر توسعه کرمانشاه تداوم یابد و بی شک مدیران متعهد تلاش می کنند تا گره ای از مشکلات مردم باز کنند.

بازوند در ادمه به شرایط سخت اعتبارات جاری به دلیل عدم تأمین درآمدهای دولت ناشی از تحریم های ظالمانه نظام سلطه اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی تلاش شده که در حوزه های مختلف کارها به شیوه ای مطلوب انجام شود که باید قدردان زحمات همه خدمتگزاران و همراهی مردم باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها