معاون تعهدات اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر مطرح کرد

مشارکت حداکثری در انتخابات

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر؛

امهال حق بیمه سهم کارفرمایی ابلاغ گردید

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و آسیب دیدن فعالیت کارگاه ها گفت: بخشنامه مرتبط با امهال حق بیمه سهم کارفرمایی فعالیت ها و کارگاه های به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا توسط مدیر عامل محترم تامین اجتماعی ابلاغ گردید...
کد خبر: ۱۳۲۲۷۸۱

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به وضعیت شیوع کرونا و آسیب دیدن فعالیت کارگاه ها گفت: بخشنامه مرتبط با امهال حق بیمه سهم کارفرمایی فعالیت ها و کارگاه های به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا توسط مدیر عامل محترم تامین اجتماعی ابلاغ گردید.

وی در خصوص جزئیات این طرح گفت: در ارتباط با امهال حق بیمه سهم کارفرمایی فعالیت ها و کارگاه های به شدت آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا و اجرای مفاد مصوبه شماره (2) هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا توسط رئیس محترم دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و معاون محترم اقتصادی رئیس جمهور و به منظور حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا، موضوع مصوبه فوق الذکر، مواردی در خصوص نحوه دریافت لیست مزد و حقوق مزایای کارکنان شاغل در این گونه کارگاه‌ها ابلاغ شده است.

عباس دیری با اشاره به موارد مطرح شده گفت: بر اساس جدول فهرست ۱۲ گانه کسب و کارهایی که در طول مدت کرونا آسیب دیده اند مشمول امهال حداکثر ۲۰ درصد حق بیمه سهم کارفرمایی اردیبهشت ماه لغایت خرداد ماه سال ۱۴۰۰ می باشند و می توانند نسبت به ارسال لیست حقوق و دستمزد و مزایای مشمول کسر حق بیمه مذکور با پرداخت حداقل ۱۰ درصد حق بیمه متعلقه با رعایت مهلت مقرر قانونی اقدام نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی گفت: کارفرمایان ذیربط مکلفند نسبت به پرداخت حق بیمه ماههای مزبور به ترتیب حداکثر لغایت پایان مرداد و شهریور ماه سال جاری اقدام نمایند. بدیهی است مهلت پرداخت حق بیمه کارگاه های دارای مهلت ارسال لیست ۲ ماهه به ترتیب شهریور و مهر خواهد بود.

وی افزود: همچنین ۲۰ درصد حق بیمه سهم کارفرمایی ماه های اشاره شده در خصوص فعالیت ها و کارگاه های مزبور در صورت ارسال صورت مزد و حقوق ماهیانه و پرداخت حداقل ۱۰ درصد از حق بیمه (سهم بیمه شده و بیمه بیکاری)، مشمول جرایم تاخیر پرداخت حق بیمه نخواهد بود.


در پایان مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به انجام درخواست های الکترونیکی توسط متقاضیان گفت: کارفرمایان متقاضی بهره مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده می بایست با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری کارفرمایان به نشانی http://eservices.tamin.ir و خدمات نام نویسی کارفرمایان/ ثبت نام کارگاه های مشمول امهال حق بیمه، نسبت به ثبت درخواست و تکمیل اطلاعات مربوطه اقدام نمایند

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها