مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از حذف کامل نسخ کاغذی در کمتر از یک ماه آتی خبر داد و گفت: خوشبین هستیم که بتوانیم ظرف کمتر از یک ماه آینده حذف کامل کاغذ توسط مراکز درمانی را با حضور رئیس جمهور اعلام کنیم.
کد خبر: ۱۳۲۲۶۰۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مصطفی سالاری با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه ۱۳۹۹ دیگر دفترچه بیمه تامین اجتماعی صادر نکردیم اظهار کرد: اکنون امکان اینکه هر مرکز درمانی و داروخانه‌ای در هر نقطه‌ای از کشور به تامین اجتماعی متصل شوند و بدون کاغذ خدمات ارائه دهند، کاملا فراهم است.

وی افزود: جلسات فشرده و همکاری‌های خوبی میان سازمان تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و مابقی بیمه‌ها مانند سازمان بیمه سلامت شکل گرفته است و روزانه مباحث را پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه خوشبین هستیم که بتوانیم ظرف کمتر از یک ماه آینده حذف کامل کاغذ توسط مراکز درمانی را با حضور رئیس جمهور اعلام کنیم گفت: آماده ایم و کار‌های لازم را انجام داده ایم تا از آن روز دیگر مطلقا کاغذ نپذیریم و بابت چیزی که در کاغذ نوشته بشود، پول نخواهیم داد. اکنون پیشرفت کار و ضریب نفوذ نسخه الکترونیک خوب بوده و مشکل خاصی در این باره نداریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها