منوچهر فخری در حاشیه بازدید از چاه‌های در دست احداث جهت تامین آب شرب شهری و پروژه تصفیه خانه آب شرب کرمانشاه که با همراهی مدیرکل دفتر فنی استانداری انجام شد؛ اظهار داشت: به دلیل خشکسالی و کاهش بارش‌ها، موضوع تامین آب شرب و رفع نگرانی‌های مردم در این حوزه تبدیل به یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت ارشد استان در سال جاری شده است.
کد خبر: ۱۳۲۲۴۵۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: تمامی امکاناتی که در اختیار دستگاه های دولتی قرار دارند باید به منظور تامین آب شرب مردم در اختیار اداره آب و فاضلاب قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه امکانات دستگاه‌های اجرایی متعلق به مردم است در ادامه اظهار داشت: دستگاه‌ها و مجموعه‌های اداری موظف هستند همه امکانات خود از جمله چاه‌های آب را در اختیار اداره آب و فاضلاب قرار دهند و با هر دستگاهی که در این زمینه سهل انگاری کند؛ برخورد می‌شود.

معاون عمرانی استاندار اظهار داشت: دو حلقه چاه در اختیار دو مجموعه آموزشی و فرودگاهی قرار دارند که با هماهنگی‌های لازم به زودی به شکل موقت در اختیار اداره آب و فاضلاب قرار می‌گیرند تا وارد مدار شوند.

وی افزود: همچنین در همین راستا امروز همراه با مدیران آب و فاضلاب و امور آب استان بازدیدی از برخی اقدامات انجام گرفته برای حل معضل کمبود آب شرب شهری داشتیم که خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه در حال انجام است.

 فخری عنوان کرد: یک حلقه چاه جدید در کیهان شهر حفر شده که تا ۱۰ روز آینده وارد مدار می‌شود. همچنین عملیات حفر چاه دیگری در خیابان موشاخانی در دست اقدام است و کار حفر یک چاه دیگر نیز در شهرک الهیه به اتمام رسیده که طی چند روز آینده وارد مدار شبکه آب شرب شهری می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیرامون وضعیت پروژه بزرگ تصفیه خانه آب شرب کرمانشاه گفت: این تصفیه خانه دارای امکانات بسیار خوبی است و پیمانکار پروژه و امور آب قول مساعد داده‌اند که در نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۰ به میزان ۲/۵ متر مکعب بر ثانیه، آب شرب تحویل اداره آب و فاضلاب شهری دهند تا وارد مدار شود که کمک بسیار خوبی به حل مشکل کم آبی‌ در شهر کرمانشاه است.

معاون عمرانی استاندار در پایان تاکید کرد: استان دچاد بحران شدید خشکسالی است و امیدواریم با تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی و همچنین صبر، تعامل و همراهی شهروندان عزیز کرمانشاهی بتوانیم از این بحران گذر کنیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها