معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: در ۱۵ هفته‌ای که از بازدید استاندار از واحدهای تولیدی مشکل دار استان طی برنامه «یک شنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی» از تولید می‌گذرد، ۴۰ درصد از واحدها مشکل تامین مالی، استمهال وام و کمبود سرمایه در گردش داشته‌اند.
کد خبر: ۱۳۲۲۳۹۱

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، مرتضی اشرفی اظهار کرد: از ۴۰ واحد تولیدی در استان بازدید شده است و در این برنامه‌ها در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی که قابل حل در استان است، تصمیم گیری می‌شود و مشکلاتی که در داخل استان قابل حل نیست و نیاز به پیگیری از مرکز کشور دارد توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و شخص استاندار تا حصول نتیجه لازم پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: پس از این که بخش اعظم مشکلات واحدهای تولیدی کمبود منابع مالی تشخیص داده شد، برنامه خوب تامین مالی ارائه شده توسط شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی که با کمک اداره کل امور اقتصادی و دارایی تنظیم شده بود در ستاد راهبردی «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید» به ریاست استاندار به تصویب رسید و به بانک‌ها ابلاغ شد.

اشرفی بیان کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی که در کشور وجود دارد باید بتوان با تزریق به موقع منابع، موجبات فعالیت واحدهای تولیدی و رونق آن ها را در سالی که مزین به نام حمایت از تولید است، فراهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها