رونالدو واحد خود را در ترامپ‌ تاور به‌فروش گذاشت؛

ستاره پرتغالی از «مرد نارنجی بد» فاصله می‌گیرد

براساس گزارش‌ها «کریستیانو رونالدو» بدنبال فشار هواداران به منظور قطع ارتباط همه‌جانبه وی با «دونالد ترامپ» رییس جمهوری سابق آمریکا، آپارتمان خود را در برج ترامپ(ترامپ تاور) زیر قیمت و با حدود ۱۱ میلیون دلار ضرر برای فروش گذاشته است.
کد خبر: ۱۳۲۲۳۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، رونالدو در ماه مه آپارتمان ۲۵۰۹ مترمربعی خود را در طبقه ۴۷اُم برج ترامپ، ۷.۷۵ میلیون دلار قیمت گذاری کرد. این رقم در سال ۲۰۱۹ وقتی مرد پرتغالی آپارتمان خود را برای فروش گذاشت، ۹ میلیون دلار بود.

علاوه بر این، رقم مذکور با ۱۸.۵ میلیون دلاری که رونالدو نخستین بار برای این آپارتمان پرداخت کرده بود، نیز تفاوت فاحشی دارد.

زمانی که ترامپ در سال ۲۰۱۷ رییس جمهوری آمریکا شد، هواداران رونالدو با امضای عریضه‌ای از وی خواستند تا آپارتمان خود را بفروشد؛ در متن این درخواست به این موضوع اشاره شده بود که «افراد مشهور و برجسته‌ای همچون رونالدو وظیفه دارند تا برابر چنین رییس جمهوری جنجالی، موضع بگیرند.»

هنوز مشخص نیست که ستاره باشگاه یوونتوس این آپارتمان را در واکنش به فشار هواداران به فروش گذاشته و یا دلیل دیگری دارد اما زمان‌بندی این اقدام عجیب و دردسرساز است.

قیمت آپارتمان‌ های لوکس منهتن در سال ۲۰۱۵ به اوج رسید و پس از آن که بسیاری از ثروتمندان نیویورک در بحبوحه پاندمی کرونا در سال گذشته، این شهر را ترک کردند، قیمت خانه‌ها نیز شکسته شد.

رونالدو به تازگی در جریان یک نشست مطبوعاتی تیم ملی فوتبال پرتغال در یورو ۲۰۲۰ با عوض کردن بطری‌ های نوشابه شرکت کوکاکولا و جایگزین کردن آن با آب معدنی، ۴ میلیارد دلار به این شرکت ضرر وارد کرد.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها