امارات متحده عربی در ادامه روند عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی مجوز آغاز به کار اولین شبکه تلویزیونی صهیونیستی در این کشور را صادر کرد.
کد خبر: ۱۳۲۲۳۰۹

به گزارش جام جم آنلاین، به نظر می رسد که روند عادی سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی وارد مراحل پیشرفته تری شده است. در همین راستا، اماراتی ها حتی در عرصه رسانه ای نیز روابط خود با صهیونیست ها را عادی کرده اند.

بر اساس این گزارش، شبکه صهیونیستی «i24NEWS» اعلام کرد که پس از توافق با مؤسسه رسانه ای «دبی» دفتر خود در این شهر را افتتاح کرده است. بنابراین، این اولین رسانه رژیم صهیونیستی است که فعالیت های خود را رسماً در امارات آغاز می کند.

این شبکه همچنین اخیراً توافقاتی با وزارت گردشگری امارات امضا کرده است تا یک سایت به نام خود در این وزارتخانه راه اندازی کند. در همین ارتباط، «منی المری» مدیر کل دفتر رسانه‌ای دبی ضمن دفاع از سیاست مذکور، گفته است: ابوظبی به توسعه روابط رسانه ای با تمامی مؤسسات و شرکت ها علاقه دارد.

گفتنی است، روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی در اواسط ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ با وساطت دولت ایالات متحده آمریکا وارد فاز عادی سازی شد. دو طرف به همین منظور توافقنامه دوجانبه‌ای را امضا کردند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها