استاندار کرمان از جبران خسارت سرمازدگی محصولات کشاورزی استان خبر داد:

استمهال وام ها وکمک بلاعوض برای کمک به کشاورزان  

با پیگیری استاندار کرمان و سازمان مدیریت بحران کشور صورت گرفت:

تصویب 2هزار و875 میلیارد ریال برای طرح‌های تامین آب اضطراری استان کرمان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از تصویب ۲ هزار و ۸۷۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های تامین آب اضطراری استان کرمان در جلسه اخیر هیات وزیران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۱۰۷۹
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مجید سعیدی گفت: هیات وزیران در جلسه اخیر خود به منظور پیشگیری از تنش آبی، تامین و توزیع آب شرب شهری و پروژه‌های تکمیل طرح‌های تامین آب اضطراری مبلغ 2 هزار و 875 ملیارد ریال به استان کرمان اختصاص داد.  

وی این اعتبار را از محل اعتبارات مدیریت بحران کشور اعلام کرد و افزود: این مبلغ برای اجرای پروژه‌های مذکور برای 60 شهر شمالی و جنوبی استان مصوب شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: یک هزار میلیارد ریال از این مبلغ در اختیار شرکت آب منطقه‌ای استان برای کمک به تکمیل آبرسانی به شهرهای شمالی استان کرمان قرار می‌گیرد.

سعیدی افزود: یک هزار و 875 میلیارد ریال این مبلغ هم در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان جهت حفر، تجهیز و احیای چاه آب، خطوط انتقال، افزایش ظرفیت تامین آب،احداث و تکمیل مخازن ذخیره آب شهرها و اجرای خطوط انتقال آب بین شهری قرار داده می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان اظهار داشت:شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان باید از طریق وزارت نیرو پیگیری اعتبارات یاد شده را داشته باشند و بلافاصله عملیات اجرایی را به صورت اضطراری آغاز کنند.

وی همچنین از تصویب هیات وزیران برای مبلغ 2 هزار میلیارد ریال به صورت هزینه‌ای برای آبرسانی عشایری و روستایی در سطح کشور خبر داد و گفت: این اعتبار در اختیار شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و سازمان امور عشایری قرار گرفته است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب و ادارات کل امور عشایر شمال و جنوب استان مکلف هستند از طریق دستگاه‌های متبوع پیگیر اخذ سهم استان کرمان باشند و نتیجه را به استانداری اعلام کنند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها