مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی خبر داد:

تثبیت 670 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی استان طی 10 روز

در راستای اجرای طرح جهادی مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان به منظور تثبیت انفال و منابع طبیعی استان 670 هزار هکتار از این اراضی ظرف مدت ده روز کاری در بانک جامع کاداستر کشور تثبیت گردید.
کد خبر: ۱۳۲۰۶۷۸

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمد نخعی با اعلام تثبیت بیش از 4 میلیون و 380 هزار هکتار از انفال در استان خراسان رضوی گفت در راستای تحقق اهداف سازمانی با تشکیل گروه جهادی کاداستر و حضور میدانی در ادارات ثبتی تابعه موفق به تثبیت 670 هزار هکتار شامل 319 قطعه از اراضی ملی و منابع طبیعی استان طی مدت ده روز گردیدیم که در این میان واحدهای ثبتی سبزوار ، کلات و منطقه یک مشهد به ترتیب بیشترین میزان تثبیت در این مدت را داشته اند.

مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ده روز اخیر به منظور تثبیت انفال و نتایج حاصل ابراز امیدواری کرد و افزود با همکاری دستگاه ها متولی ، تلاش همکاران ثبتی و شرکت های طرف قرارداد در نیمه ابتدایی سال جاری، شاهد برگزاری جشن انفال و تثبیت و صدور اسناد مالکیت منابع طبیعی در استان باشیم.

گفتنی است از کل اراضی جانمایی شده منابع طبیعی استان در بانک جامع کاداستر کشور تا کنون قریب به 63 درصد تثبیت گردیده است و برنامه ریزی های لازم جهت تثبیت باقی مانده این اراضی در نیمه اول سال جاری انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها