معاون بازسازی و مسکن روستایی؛

وام مسکن روستایی ۱۰۰ میلیون تومان شد

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی اظهار کرد: در صبح امروز یکشنبه ۳۹۳ بیمار در بیمارستان های استان کرمانشاه بستری هستند.این عدد نسبت به یکشنبه هفته گذشته که ۳۵۴ بیمار بستری داشته ایم ، نشان دهنده بیش از ۱۱ درصد افزایش است.
کد خبر: ۱۳۲۰۶۳۹
به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ در نشست بررسی وضعیت واقدامات انجام شده در خصوص انجام واکسیناسیون عمومی کرونا در استان مطرح شد.

 همچنین دکتر ابراهیم شکیبا گفت:  با وجود روند کاهشی ابتلای بیماری کرونا در استان نباید هیچ یک از خدمات در حوزه بهداشت کم رنگ یا تعطیل شود بلکه باید همچنان به قوت خود ادامه داشته باشد و همچنان باید رعایت پروتکل های بهداشتی جدی گرفته شود.

وی افزود: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که زیرساخت برای تزریق واکسن آماده است و کادر بهداشتی چند ماه سخت را برای انجام  واکسیناسیون عمومی کرونا پیش رو دارند  که نیاز تلاش شبانه‌روزی و بی وقفه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه ادامه داد:نگرانی از ازدحام و تجمع در بازار و مراکز خرید و افزایش دورهمی های انتخاباتی و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی وجود دارد و در صورت تداوم این روند با پیک پنجم بیماری در استان مواجه خواهیم شد و در این خصوص باید چاره اندیشی شود.

یکی از گام های پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی واکسیناسیون است و دیگر خدمات بهداشتی نباید به فراموشی سپرده شود و باید بیمار یابی و تست های pcr و رپید را بیش از قبل فعال تر می کنیم.

وی تصریح کرد: کار بسیار بزرگی در زمینه تجهیز سالن های تجمیعی واکسیناسیون و سایت خودرویی انجام شده و از تمام دستگاه هایی که در تامین این تجهیزات با دانشگاه علوم پزشکی بخصوص معاونت بهداشت همکاری داشتند سپاسگزارم.

معاون بهداشتی دانشگاه در پایان گفت: با توجه به آغاز فصل گرما کاهش باران های فصلی در زمینه کنترل و پیشگیری از بیماری های فصلی باید مراقبت های جدی صورت گیرد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها