فرمانده انتظامی کرمان حمله اراذل و اوباش به کامیون ها را تکذیب کرد:

نزاع راننده کامیون ها برسر نوبت سوخت گیری    

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای یک باند 3 نفره جعل اسناد و مدارک انواع زمین مسکونی و تجاری با انجام کلاهبرداری هایی به ارزش مجموع 60 هزار میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۹۹۲۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردارعبدالرضا ناظری اظهار داشت:ماموران پلیس آگاهی استان در پی بررسی چندین فقره شکایت و کلاهبرداری مالی از شهروندان موفق شدند یک باند 3 نفره جعل اسناد و مدارک که عمدتا زمین‌های ارزشمند و یا فاقد اصالت سند را با تهیه اسناد جعلی به فروش می رساندند شناسایی و دستگیر کنند.
 
وی افزود:این افراد زمین های ارزشمند واقع در مرکز استان و محدوده برخی شهرستان‌ها را شناسایی و آن ها را با تنظیم سند جعلی و روش های فریبکارانه به شهروندان جویای زمین می فروختند که تا کنون ارتکاب این افراد به فروش زمین های متعددی در برخی شهرستان ها و در مرکز استان محرز شده و تحقیقات بیشتر از آن ها ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ارزش ریالی زمین‌هایی که این افراد جعل سند کرده و به فروش رسانده اند ازسوی کارشناسان امر بیش از 60 هزار میلیارد ریال عنوان شده و رسیدگی به ابعاد دیگر این پرونده به منظور احقاق حق تمامی شکات و شهروندانی که اغفال شده اند در حال انجام است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها