نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

تامین مواد اولیه و ایجاد زنجیره ارزش افزوده اولویت ماست

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

به تمام زنان خانه‌ دار مستمری ماهانه می‌دهم (+عکس)

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با اختصاص ‎مستمری ماهانه برای تمام زنان خانه‌دار بخشی از این زحمت بی‌دریغ را از منابعی که بهره‌مندی از آن حق مردم است، جبران می‌کنیم.
کد خبر: ۱۳۱۹۳۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: با اختصاص ‎مستمری ماهانه برای «تمام زنان خانه‌ دار» و واریز آن به حساب بانکی خود آنها، بخشی از این زحمت بی‌دریغ را از منابعی که بهره‌مندی از آن حق مردم است، جبران می‌کنیم.

محسن رضایی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: خانه‌ داری وظیفه مادران نیست؛ لطف آنهاست. این محبت زنان ایرانی و سختی کار خانه‌ داری کمتر به چشم آمده است.

وی اضافه کرد: با اختصاص ‎مستمری ماهانه برای «تمام زنان خانه‌ دار» و واریز آن به حساب بانکی خود آنها، بخشی از این زحمت بی‌دریغ را از منابعی که بهره‌مندی از آن حق مردم است، جبران می‌کنیم.

 

به تمام زنان خانه‌ دار مستمری ماهانه می‌دهم (+عکس)

گفتنی است سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها