نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

تامین مواد اولیه و ایجاد زنجیره ارزش افزوده اولویت ماست

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

لازمه ورود ملت ایران به گام دوم انقلاب عبور از مشکلات کنونی است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی ملت عزیز ایران می‌خواهد به گام دوم وارد شود باید از مشکلات کنونی عبور کند.
کد خبر: ۱۳۱۹۳۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، محسن رضایی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه دومین گام رادیو اقتصاد گفت: دفع خطر و دفع مشکلات زندگی مردم رسیدن به ایران بزرگ اقتصادی هدف من است. هدفم این است که ثبات و آرامش به زندگی مردم و اقتصاد ایران برگردد.

وی ادامه داد: بعد از گذشت ۳ سال بیانیه گام دوم انقلاب مظلوم مانده است. یکی از نکات مورد تاکید رهبری برداشتن گام دوم در خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی است، یعنی گام دوم مهم است. وقتی ملت عزیز ایران می‌خواهد به گام دوم وارد شود باید از مشکلات کنونی عبور کند. نامحرمان و نااهلان وارد زندگی و اقتصاد مردم شده اند و باعث شکل گیری مشکلاتی شده اند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولین خطای صورت گرفته جدا شدن سفره دولت، مجلس و قوه قضائیه از سفره مردم است و دو سفره بودن در کشور شکل گرفت. دولت من که دولت اقدام و تحول است سفره دولتمردان و مردم را یکی خواهد کرد تا اگر نان کم شد در سفره دولتمردان نیز کم شود.

وی با اشاره به اینکه باید همزمان با بلند شدن صدای مردم، صدای دولتمردان هم بلند شود خاطر نشان کرد: دولت باید به فکر باشد با صرفه جویی مشکلات مردم را حل کنند. مشکل دوم این است که جوان گرایی در کشور کم شده و جوانان از صحنه اداری کشور خارج شده اند. نسل سوم و چهارم را وارد اداره کشور خواهم کرد و اجازه می‌دهیم برخی جا‌ها آن‌ها اشتباه کنند و بر آن‌ها نظارت هم خواهیم کرد.

رضایی اظهار کرد: خطای سوم این بود که مسئولان کشور از ارزش‌ها فاصله گرفته اند و مردم را به رعایت این ارزش‌ها تشویق می‌کنند. مسئولان ارزش‌های انقلاب را بر سر زبان دارند، ولی در درون این گونه نیستند. باید علی وار زندگی کنیم و عدالت را در روابط خودمان پیاده کنیم.

وی ادامه داد: رهبری در گام دوم گفته اند ما آماده اصلاح خطا‌های خود هستیم. نکته مهم دیگر مورد تاکید رهبری در بیانیه گام دوم این است که هر جا پیشرفت داشتیم به خاطر مدیریت جهادی و ایمان الهی بوده است. در دولت مردم و اقدام و تحول من، اعتماد به نفس و خود باوری را برای جوانان بار دیگر ایجاد می‌کنیم. هیچ ایده نو و قابل عمل و ارزشمندی روی زمین نخواهد ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها