رییس مرکز کنترل ترافیک راهور خبر داد؛

تردد روان در محور‌های چالوس و فیروزکوه

جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال ممنوعیت سفر بین تمام استان‌ها با رنگ‌بندی های مختلف قرمز، نارنجی و زرد کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۹۲۳۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و اعمال محدودیت‌های بین استانی اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد بین استانی در تعطیلات نیمه خرداد در حال حاضر تردد در جاده‌ها عادی و روان است.

وی‌گفت:خروج پلاک‌های بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی و ورود پلاک‌های غیر بومی به این دسته از شهر‌ها همچون گذشته ممنوع است.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ممنوعیت سفر در این تعطیلات شامل ممنوعیت تردد بین استانی در تمام استان‌ها با رنگ بندی‌های مختلف قرمز، نارنجی و زرد شده و جریمه یک میلیون تومان برای تردد به شهر‌های قرمز و پانصد هزار تومانی سفر به شهر‌های نارنجی و زرد برای رانندگان متخلف توسط تیم‌های گشتی پلیس راه و دوربین‌های ثبت تخلف درج می‌شود.

سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اعمال ممنوعیت تردد شبانه اعلام کرد: ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهر‌ها با رنگ بندی‌های مختلف از ساعت ۲۲ تا ۳صبح اعمال خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که تردد بین شهرستان‌های استان‌های تهران و البرز چگونه است خاطرنشان کرد: استان البرز و تهران یکی دیده شده و تردد بین استان و شهرستان‌های تابعه همچون دماوند، لواسانات و ورامین و ... منعی ندارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها