شبکه استانی سیمای خلیج فارس باهدف تبیین وتشریح فرآیند انتخابات درهرمزگان برنامه برگزین را روی آنتن برده است.
شبکه استانی سیمای خلیج فارس باهدف تبیین وتشریح فرآیند انتخابات درهرمزگان برنامه برگزین را روی آنتن برده است.
کد خبر: ۱۳۱۸۶۳۰

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،شبکه استانی سیمای خلیج فارس باهدف تبیین وتشریح فرآیند انتخابات درهرمزگان برنامه برگزین را روی آنتن برده است.

این برنامه با حضور کارشناسان استان به تبیین وتشریح انتخابات  سیزدهمین دوره  ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا می پردازد.

برنامه تلویزیونی برگزین با محوریت انتخابات در شبکه خلیج فارس تولید و پخش می شود . 

این برنامه با هدف همراهی با مردم و ایجاد حال و هوای انتخابات در بین اقشار مختلف مردم تهیه و تولید می شود و سعی دارد دانش و شناخت مخاطبان را در خصوص انتخابات افزایش دهد.

برگزین روزهای یکشنبه ساعت 30/18 بمدت 40 دقیقه به تهیه کنندگی عبدالمهدی ذوالفقار پور و اجرای سید یحیی شریفی بر روی آنتن سیمای خلیج فارس می رود.

مباحث کارشناسی ، وله های تصویری ، گزارش و موسیقی با موضوع انتخابات،سخنان رهبری و امام (ره) از بخشهای برنامه « برگزین » است.

رادیو خلیج فارس نیز با هدف حضور پرشور و مشارکت مردم هرمزگان در انتخابات پیش رو ویژه برنامه " من به توان ما " را تهیه ، تولید و پخش می کند.

این برنامه رادیویی دارای بخش های مختلفی از جمله : آرم – کلام – موسیقی – ترانه  - گزارش و بسته های صوتی است.

برنامه من به توان ما در ساختار کلامی پیامی با مدت زمان 30 دقیقه روزهای یکشنبه ساعت 30/11 به تهیه کنندگی معصومه ناصری روی موج رادیو خلیج فارس می رود.

برنامه رادیویی برگزین باهدف ترغیب و تشویق حضور مردم در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صدای خلیج فارس در دست تهیه و تولید است.

این ویژه برنامه بصورت میزگرد با موضوع اهمیت و جایگاه انتخابات در اسلام وبا حضور  کارشناسان  و اساتیدحوزه و دانشگاه پخش می شود.

ویژه برنامه "روز انتخاب " ازساعت 7صبح مهمان مردم خونگرم استان هرمزگان خواهد بود که باهدف انعکاس وپوشش انتخابات سیزدهمین  دوره ریاست جمهوری وششمین دوره شوراهای اسلامی شهروروستا از رادیوو تلویزیون مرکز خلیج فارس پخش خواهدشد.

معاونت خبر مرکز خلیج فارس هم بارویکرد انتخابات با تشکیل ستاد انتخابات مرکز هر روز یک بسته انتخاباتی از روند ثبت نام داوطلبان شورای شهر تهیه و پخش نموده و و همچنین ارسال به تهران انجام می شود ، در این بسته خبری هر روز مصاحبه با رئیس ستاد انخابات تهیه و پخش نموده است ،در این مدت یک مورد گفتگوی ویژه خبری با رئیس ستاد انتخابات استان بمدت 20 دقیقه تهیه و از شبکه خلیج فارس پخش شده است در ادامه معاونت خبر  مرکز با موضوع  انتخابات تاپایان رای گیری در استان هر روز ارتباط زنده تصویری با ستاد انتخابات و بسته های خبری و گزارش خبری پیش بینی و پخش می کند.

تهیه دو مورد موشن گرافیک پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، 8 آیتم از برند مشتلق با هدف اطلاع رسانی اخبار خوب استان ، تهیه 7 قسمت انیمیشن بپ گپو با موضوعاتی نظیرتحقیق در مورد کاندیدا،اهمیت مشارکت در انتخابات،وظایف رئیس جمهور،شناخت نامزدهاووعده های انتخاباتی ، تهیه 5 مورد موشن با موضوع اخبار انتخابات 1400 و نیز طراحی صفحه ویژه انتخابات بر روی سایت مرکز و معرفی و بارگزاری ویژه برنامه های صداوسیمای مرکز خلیج فارس از جمله محورهای فعالیت معاونت فضای مجازی مرکز خلیج فارس با موضوع انتخابات 1400 است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها