مرد مهندس وقتی نتوانست با خانم پرستار ازدواج کند او را کشت و با رفتن به بیمارستان محل‌کار مقتول، راز قتل را فاش کرد.
کد خبر: ۱۳۱۸۲۹۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، ساعت23و30دقیقه جمعه هفتم خرداد امسال مرد میوه‌فروشی به پلیس 110تهران اطلاع داد که صدای درگیری از خانه ویلایی مقابل مغازه‌اش در محله درکه شنیده و چند نفر را هم دیده که سراسیمه از آنجا فرار کردند. احتمال می‌دهد آنجا سرقتی رخ داده باشد چرا که صاحبخانه را میان آن افراد ندیده است. همزمان با حضور پلیس در آنجا جسد زنی 42ساله که با ضربه‌های چاقو کشته شده بود پیدا شد و احتمال می‌رفت این زن قربانی سرقت شده باشد.

تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت که مسوولان بیمارستانی در بلوار کشاورز پایتخت به پلیس اطلاع دادند مردی به آنجا آمده و مدعی است خانمی را که پرستار این بیمارستان بوده در خانه ویلایی در درکه کشته و اکنون می‌خواهد در بخش روانی بستری شود و در ادامه مشخص شد این متهم عامل جنایت در محله درکه است.

متهم تحت‌بازجویی قرار گرفت که با اعتراف به جنایت گفت: مهندسی عمران خوانده‌ام و در شرکتی کار می‌کنم. شش‌ماه قبل به خاطر حالی روحی بدم در بیمارستان محل‌کار مقتول بستری و با او آشنا و به او علاقه‌مندشده و از او خواستم ازدواج کنیم اول قبول کرد اما این اواخر ارتباطش را با من قطع کرد. تصور کردم شاید پای رقیب عشقی در میان باشد که در خودرویش ردیاب نصب کردم. آن شب به دروغ گفت در خانه مشغول استراحت است اما در خانه‌ای ویلایی در درکه بود که آنجا رفتم. او را همراه چند زن و مرد دیدم. دعوایمان شد که حاضران ما را آرام کردند. عصبانی بودم و با چاقوی آشپزخانه او را کشتم. همه فرار کردند. من هم به بیمارستان رفته و خود را تسلیم کردم.

محمد وهابی، بازپرس شعبه‌دوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: تحقیقات از متهم ادامه دارد و برای بررسی سلامت‌روانی به پزشکی‌قانونی معرفی می‌شود.

گروه حوادث روزنامه جام‌ جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها