فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با روسیا الیوم:

دوران بزن و دررو تمام شده است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با یک شبکه یمنی تأکید کرد که تهدیدات رژیم صهیونیستی چیزی جز پرت و پلا نیست.
کد خبر: ۱۳۱۸۰۹۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ «امیر علی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با شبکه یمنی «المسیره» تهدیدات رژیم صهیونیستی را پوشالی خواند.

بر اساس این گزارش، سرتیپ حاجی زاده تأکید کرد:‌ «سخنان رژیم صهیونیستی و تهدیدات آن ها چیزی جز پرت و پلا نیست چراکه نوار محاصره‌شده غزه شکست سختی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرد».

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: «رژیم صهیونیستی از موشک‌ها و راکت‌های مردم فلسطین که خودشان آن‌ها را از لوله‌های فاضلاب ساختند، شکست خورد».

سردار حاجی زاده اضافه کرد: «رژیم صهیونیستی باید بار و بندیل خود را ببندد و برای زندگی در آمریکا، آلاسکا یا اروپا به دنبال محلی برای زندگی باشد».

وی تأکید کرد: «رژیم صهیونیستی شکننده است و تهدیدات موساد و گزینه جنگ علیه ایران- به‌ویژه پس از ناتوانی آن‌ها در برابر مقاومت فلسطین- تنها یک پرت و پلاست»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها