با حضورمعاون عمرانی استانداری

نخستین پردیس سینمایی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

نخستین پردیس سینمایی چهارمحال و بختیاری و دومین کافه سینمای رو باز کشور عصر روز سه‌ شنبه با حضور مجید نظری معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسوولان استانی در شهرکرد گشایش یافت.
کد خبر: ۱۳۱۷۶۳۰

به گزارش جام جم آنلاین - چهار محال و بختیاری، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در آیین گشایش این پردیس سینمایی گفت: با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا موجب تاخیر در بازسازی سینما بهمن شهرکرد و تبدیل آن به پردیس سینمایی شد اما با تلاش مجموعه مدیریتی استان و همکاری مسوولان کشوری در این زمینه این پردیس با چهار سالن مسقف و یک سالن رو باز پذیرای علاقه‌مندان به هنر سینما می باشد.

زیرساخت های فرهنگی در شان مردم استان نیست

مجید نظری نبود سالن سینما در دیگر شهرستان‌های استان را به عنوان یکی از نقایص زیرساختی در حوزه فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: زیرساخت‌های هنری و فرهنگی در چهارمحال و بختیاری متناسب با جمعیت و نیازهای آن نیست و لازم است اختصاص اعتبارات عمرانی این حوزه با نگاه ویژه ‌تری دنبال شود.

ساخت پردیس سینمائی با اعتباری بالغ بر بیش ۶۰ میلیارد ریال

گفتنی است برای ایجاد این پردیس سینمایی بیش از ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است که ظرفیت یکی از چهار سالن‌ این پردیس ۲۲۰ نفر و سه سالن دیگر حدود ۶۰ نفر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها