معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جام جم تاکید کرد

پروژه آبرسانی بن- بروجن ویترین پروژه‌های عمرانی استان چهار محال و بختیاری است

اجرای پروژه آبرسانی بن - بروجن ویترین پروژه‌های عمرانی استان است و حساسیت‌های بسیاری در کشور برای تسریع در روند اجرایی این پروژه وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۰۶۸۴۰

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری،مجید نظری دهکردی عصر امروز در گفتگوی اختصاصی با جام جم ضمن تاکید بر اینکه اتمام این پروژه دارای اهمیت بالایی برای دولت است، اظهار کرد: این طرح جزو ۳۱ طرح اولویت‌دار در کشور می باشد و باید تا پایان دولت به اتمام برسد، هر هفته گزارشی از روند اجرایی این پروژه به دفتر ریاست جمهوری ارسال می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی تصفیه‌خانه طرح قابل توجه است، اما روند اجرایی ایستگاه پمپاژ ۲ و ۳ به کندی پیش می‌رود و باید عملیات اجرایی در این دو بخش تسریع شود.

وی در خصوص درخواست تجدیدنظر پیمانکاران طرح در نرخ پیمان یادآور شد: این کار زمانی امکانپذیر است که پیشرفت آن بخش از پروژه بالای ۵۰ درصد باشد و کار نیز همچنان در حال انجام باشد که تلاش می‌شود از پیمانکاران فعال در پروژه آبرسانی بن - بروجن حمایت شود.

دیوان محاسبات به این پروژه ورود پیدا کرده است

نظری با اشاره به اینکه دیوان محاسبات به مناقصه بخش آبگیر پروژه آبرسانی بن - بروجن ورود پیدا کرده است، عنوان کرد: تصمیم‌گیری‌ها باید بر اساس ضوابط و قوانین باشد، همچنین باید تصمیمات در این حوزه به نفع پروژه و تسریع در روند اجرایی آن باشد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اجرای پروژه آبرسانی بن - بروجن ویترین پروژه‌های عمرانی استان است و حساسیت‌های بسیاری در کشور برای تسریع در روند اجرایی این پروژه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی بن - بروجن مشکل تامین اعتبار ندارد، تصریح کرد: مطالبات پیمانکاران در اسرع وقت پرداخت شود تا در این زمینه گلایه‌مندی به‌وجود نیاید، هنر مدیران در این شرایط جذب اعتبارات است، اگر اعتبار پروژه‌ای در موقع معین جذب نشود، این اعتبار به سایر پروژه‌های عمرانی فعال اختصاص پیدا می‌کند.

این پروژه دارای برنامه زمانبدی شده است و باید طبق برنامه پیش برود

نظری در پایان گفت: این پروژه باید بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی پیش برود. برای حل مشکلات و موانع این طرح در هفته آتی چند جلسه با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها