هرساعت به طور میانگین ۶۰۰تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ درخراسان رضوی

شهروندان نام شهرستان و نشانی دقیق خود را در تماس با 110 اعلام کنند

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس خراسان رضوی از برقراری بیش از 600 تماس مردمی به طور میانگین در هر ساعت شبانه روز با پلیس 110خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۷۱۹۴

سرهنگ حسین زنگنه ثانی با اعلام این خبر گفت: روزانه  بیش از 15 هزار تماس مردمی  با مرکز فوریت های پلیسی 110 استان خراسان رضوی به ثبت می رسد که با بررسی های به عمل آمده به طور میانگین  هر ساعت  بیش از 600 تماس  مردمی با این مرکز برقرار و 36 درصد درخواست های مردمی منجر به عملیات انتظامی می شود.
وی افزود: 58 درصد تماس ها مربوط به درخواست راهنمایی و مشاوره شهروندان است و 8 درصد تماس ها نیز غیر قابل رسیدگی و گاهی نیز ایجاد مزاحمت است.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز 2 خواسته داریم نکته اول این که از تماس های غیر ضروری با سامانه 110 خودداری کنند و مورد دیگر این که با توجه به تجمیع خطوط تلفن 110 در مرکز استان ، مردم عزیز هنگام تماس با مرکز فوریت های پلیسی ابتدا نام شهرستان و سپس نشانی دقیق خود را اعلام فرمایند.
وی تاکید کرد: از مردم عزیز می خواهیم  پیشنهادات سازنده و نکته نظرات خود در خصوص عملکرد و اقدامات مرکز فوریت های پلیسی 110 را به تلفن 197 دفتر نظارت همگانی پلیس خراسان ر2ضوی ارائه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها