رئیس جمهور ترکیه بعد از آتش بس غزه:

جهان باید چهره تروریستی رژیم اسرائیل را بشناسد

رئیس جمهور ترکیه می گوید اسرائیل یک رژیم اشغالگر و تروریست است و وقت آن رسیده که جهان چشم خود را به روی این حقیقت باز کند.
کد خبر: ۱۳۱۶۶۶۳

به گزارش جام جم آنلاین، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بعد از برقراری آتش بس در نوار غزه، بار دیگر یادآوری کرد که مردم جهان باید ماهیت واقعی و تروریستی رژیم صهیونیستی را بشناسند.

وی ادامه داد: ما چهره حقیقی این رژیم را به جهانیان نشان می دهیم. به آنها خواهیم گفت که اسرائیل به عنوان یک رژیم اشغالگر و تروریستی، چگونه از سال ۱۹۴۷ فقط به اندازه یک کف دست زمین برای فلسطینی‌ها باقی گذاشت. تا وقتی که جهان، اسرائیل را به عنوان یک رژیم تروریستی به رسمیت نشناسد؛ تسلیم نخواهیم شد.

اردوغان پیشتر هم از اینکه کشورهای غربی، با نادیده گرفتن رفتارهای تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حملات این رژیم به مردم بی دفاع غزه را توجیه می کنند؛ به شدت انتقاد کرده بود.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه طی ۱۱ روز ۲۴۳ شهید و هزار و ۹۱۰ زخمی بر جای گذاشته است. در میان شهدا ۶۶ کودک و ۳۹ زن به چشم می خورند. عملیات بیرون آوردن پیکر شهدا از زیر آوار در مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها