نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن در بهشهر تأکید کرد:

کمبود زمین و آورده متقاضی عامل عقب‌ماندن مازندران از طرح اقدام ملی مسکن

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تأکید کرد استان مازندران از برنامه ساخت و ساز طرح اقدام ملی مسکن عقب بوده و مهمترین عامل عدم وجود زمین و آورده متقاضیان است.
کد خبر: ۱۳۱۶۵۵۴

به گزارش جام جم آنلاین مازندران حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد بعدازظهر پنج‌شنبه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی طرح اقدام ملی مسکن ۵۶ واحدی کوثر بهشهر افزود: از اواخر دولت دوازدهم ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه در قالی طرح اقدام ملی مسکن کلیدخورده و سهم استان مازندران ۵ هزار و ۱۵۰ واحد است.

 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه همه شهرهای استان مازندران زیر نظر بنیاد مسکن برای ساخت و ساز مسکن در طرح اقدام ملی هستند؛ اقدامات بنیاد مسکن در سراسر مازندران در حال انجام است.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: از سهم ۵ هزار و ۱۵۰ واحدی مازندران برای اجرا و ساخت و ساز طرح اقدام ملی مسکن تاکنون برای ۲ هزار و ۳۰۰ واحد زمین تهیه شده است و از این تعداد هم یکهزار واحد در استان مازندران در حال ساخت است.

 

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به ساخت و ساز یکهزار واحد مسکن اقدام ملی در مازندران این استان از زمان بندی عقب است و با توجه به سهم ۵ هزار و ۱۵۰ واحدی خود، ۴ هزار و ۱۵۰ واحد از برنامه عقب است.

 

وی خاطر نشان کرد: مهمترین عامل عقب ماندگی مازندران برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، زمینی است که تهیه نشده و متقاضیانی که تعیین تکلیف شدند اما توان پرداخت پول را نداشتند که در مرحله اول باید ۴۰ میلیون تومان پرداخت می‌کردند.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مورد چگونگی اجرای طرح مسکن مهر در مازندران هم افزود: اجرای طرح مسکن مهر به عنوان طرحی که از سال‌های گذشته در دستور کار بنیاد مسکن بوده است به اتمام رسیده و پرونده مسکن مهر متعلق به بنیاد مسکن در استان مازندران بسته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها