ستاد مدیریت کرونای کرمانشاه خبر داد:

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان منتشر شد

‍ سعید باتمانی؛کارشناس ارشد مدیریت توسعه اظهار کرد: ماندگاری هر عملی در گرو ثبت شدن و مستندسازی آن است و هر فعالیت ثبت شده ای می‌تواند بخشی از تاریخ یک سازمان اعم از خدماتی یا تولیدی را برای بهره مندی آیندگان محفوظ نگاه دارد.
کد خبر: ۱۳۱۵۷۹۴

مقام معظم رهبري؛ روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع سازمان ها ومنعکس کننده مسایل درونی آن است.

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ کارشناس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه: با بررسی‌ بحران های گذشته در اکثر نقاط کره زمین شاهد این موضوع هستیم که هر بار بحرانی رخ میدهد هزینه های مالی و اقتصادی بیشتری نسبت به گذشته به بار می آورد که صرف بازسازی و باز آوری زیر ساخت ها و جبران کلیه خسارت ها میشود.


فعالیت و عملکرد مثبت روابط عمومی سازمان ها در مواقع بحران و حادثه یکی از مواردی است که میتواند به کاهش این هزینه ها و خسارات احتمالی کمک نماید.

امروزه اهمیت رسانه ها از جمله روابط عمومی ها بعنوان یک رسانه سازمانی در شکل دهی و هدایت افکار عمومی و جریان سازی رویداد های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... برهیچکس پوشیده نیست .

روابط عمومی یا به اصطلاح (public relations) یک فرآیند ارتباطی استراتژیک است که روابط سودمند متقابل را بین سازمان ها و عموم مردم ایجاد می کند. «روابط عمومی می تواند به عنوان عملکرد مدیریت ارتباطات بین سازمان و عموم مردم تعریف شود».


موفقیت در زمینه روابط عمومی مستلزم درک عمیق منافع و نگرانی های سازمان، ارگان و یا شرکت مربوطه می‌باشد.

شاید تا چندی پیش محوری ترین نقشی که برای روابط عمومی متصور بودند صرفاً اطلاع رسانی از رویداد های سازمانی بود، اما در حال حاضر روابط عمومی ها میتوانند با ایجاد شرایطی از یک دستگاه اداری منفعل، تبدیل به سازمانی رسانه ای هدایتگر و جریان ساز در فرایند تحول جامعه بسوی توسعه تبدیل شوند.

امروزه ما در سازمان ها به جنبش همگانی و مستند سازی نیاز داریم که روابط عمومی باید در پیشرانه این جنبش قرار بگیرد.

یکی از عناصر مهم حوزه روابط عمومی که از اهمیت بالایی برخوردار است؛ «اخلاق حرفه ای» بوده که در سال های اخیر تمرکز بر اخلاق و رفتار حرفه ای از سوی سازمان ها بعنوان یک ضرورت در نظر گرفته شده است.


پرداختن به وضعیت اخلاق حرفه ای در حوزه فعالیت های روابط عمومی که حیطه کاریشان در بردارنده عمل ، احساسات، عواطف و در یک کلام افکار عمومی است، خود نشان از اهمیت والای روابط عمومی را دارد.


روابط عمومی ها برای رسیدن به مرز پایداری و ماندگاری در افکار عمومی باید صداقت، امانت و حقیقت را که اساس یک ارتباط اخلاق مدار است را رعایت کنند.


۲۷ اردیبهشت ماه سالروز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها