مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر؛

بوشهر میزبان نمایشگاه و جشنواره ملی آبزیان شد

با پیگیری و تلاش شیلات هرمزگان با توجه به نیاز استان مراکز بازسازی ذخایر آبزیان در لنگه، قشم و جاسک در نظر گرفته شده است
با پیگیری و تلاش شیلات هرمزگان با توجه به نیاز استان مراکز بازسازی ذخایر آبزیان در لنگه، قشم و جاسک در نظر گرفته شده است
کد خبر: ۱۳۱۵۵۶۳
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان در حاشیه بازدید از  از محل پیشنهادی شیلات هرمزگان جهت ساخت مرکز بازسازی ذخایر بندرلنگه با بیان مطلب بالا  گفت: با پیگیری و تلاش شیلات هرمزگان با توجه به نیاز استان مراکز بازسازی ذخایر آبزیان در لنگه، قشم و جاسک در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص محل مناسب، حمایت و تامین اعتبار  روند اجرایی و ساخت این مراکز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بازسازی ذخایر و حفظ ذخایر ژنتیکی آبزیان گفت: مراکز بازسازی ذخایر آبزیان ظرفیتی ویژه برای صنعت آبزی پروری و همچنین بازسازی ذخایر آبزیان است.

مدیر کل شیلات استان هرمزگان با اشاره به افزایش فشار بر ذخایر آبزیان در دریا ناشی از افزایش جمعیت و افزایش صید ، بازسازی ذخایر را یک ضرورت خواند و گفت: بدون شک تدام صید و صیادی پایدار نیازمند به بازسازی ذخایر آبزیان است.

وی افزايش صید از دریا، افزایش سرانه مصرف آبزيان در كشور،  جبران اثرات برداشت بي رويه از ذخائر ، ایجاد تعادل و توازن در ذخائر واكوسيستم دريايي را از دیگر دلایل و ضرورت های بازسازی ذخایر خواند.

گفتنی است استان هرمزگان با برخورداری از رتبه اول تولیدات شیلاتی، تنها از یک مرکز بازسازی ذخایر در منطقه کلاهی-میناب برخوردار است و افزایش مراکز بازسازی ذخایر آبزیان برای هرمزگان یک ضرورت است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها