ستاره سپاهان طارمی دیگر می‌شود؟

باشگاه‌ های پرتغالی به دنبال محبی (+عکس)

آبولای پرتغال در گزارشی به تمجید از ستاره ایرانی سپاهان پرداخت و با مصاحبه‌ای از تکسیرا نوشت که در ادامه علاقه مندی باشگاه‌هایی مثل گرانادا و آ.اک ، چند باشگاه پرتغالی به دنبال محبی هستند.
کد خبر: ۱۳۱۵۵۶۰

به گزارش جام جم آنلاین، درخشش طارمی در پرتغال باعث شده تا نگاه باشگاه‌های این کشور به ستاره‌های ایرانی بیشتر متمرکز شود.

آبولا نوشت که محمد محبی زیر نظر تیم‌های پرتغالی نظیر براگا قرار گرفته است. بازیکنی که مورد پسند «میگوئل تکسیرا»، دستیار امیر قلعه نویی در سپاهان بوده و مورد تمجید این مربی پرتغالی قرار گرفته است.

به عقیده تکسیرا، محبی یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران است و می‌تواند در اروپا مخصوصا در پرتغال بازی کند.

تکسیرا در خصوص محبی گفت: محبی توسط چند باشگاه پرتغالی و نه فقط براگا دنبال می‌شود. این بازیکن کیفیتی بالا داشته و پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد. او بسیار سریع است و می‌تواند در هر 2 بال بازی کند.

وی ادامه داد: محبی در دوئل‌ها قوی عمل می‌کند زیرا قدرت بدنی بالایی دارد و می‌تواند در بازی هوایی خوب کار کند.

آبولا نوشت که محبی به تیم ملی ایران نیز تحت هدایت ویلموتس دعوت شد و توانست 2 بار نیز گلزنی کند. این بازیکن در فصل گذشته برای سپاهان در 26 بازی 6 گل به ثبت رسانید.

این روزنامه نوشت که تنها تیم‌های باشگاهی در پرتغال نیز به دنبال محبی نیستند و باشگاه‌هایی مثل گرانادا اسپانیا و آ.اک یونان از پیش به دنبال این بازیکن بودند. حالا او از سوی تیم‌های ترکیه‌ای نیز مورد رصد قرار می‌گیرد.

 

باشگاه‌ های پرتغالی به دنبال محبی (+عکس)

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها