محسن رخصی از پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد تومان زکات فطریه و کفارات به پایگاه‌های ثابت و سیار و درگاه‌های الکترونیک این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۵۴۹۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد پیش از اقامه نماز عید سعید فطر کار جمع آوری زکات فطریه و کفارات مردم را در بیش از دو هزار پایگاه ثابت و سیار و پنج درگاه الکترونیک آغاز کرده است، گفت: طبق آخرین آمار کرمانشاهیان خیر بیش از ۱۳ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان زکات فطره و کفارات به پایگاه های ثابت و سیار و درگاه های الکترونیک کمیته امداد پرداخت کردند.


رخصی عنوان کرد: از این میزان ۱۳ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان زکات فطریه عام و باقی زکات فطره سهم سادات و کفارات عمد و غیر عمد بوده است.


وی با بیان اینکه همچنان درگاه های الکترونیک این نهاد به منظور دریافت فطریه و کفارات مردم خیر استان کرمانشاه فعال است، تاکید کرد: شماره گیری کد دستوری #٥*٨٨٧٧* از طریق تلفن های همراه، تماس با تلفن گویای ٠٩٦٨٨٧ و یا مراجعه به اپلیکیشن های بله، بام، سکه، ایوا و سنا و سایت WWW.emdad.ir از درگاه های الکترونیک جمع آوری فطریه به شمار می رود.


رخصی تصریح کرد: همچنین کرمانشاهیان می توانند زکات فطریه عام را به شماره کارت مجازی 6037997950059445 ، زکات فطره سادات را به کارت 6037997950067711 ؛ کفاره غیر عمد را به کارت 6037997950075987 و کفارات عمد را به شماره کارت 6037997950084252 واریز کنند.

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کرمانشاهی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، ادامه اظهار کرد: ۸۰۰ بسته معیشتی که از محل کمک های مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه تهیه شده بود، بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد.


محسن رخصی افزود: مدیران و پرسنل سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان با مشارکت ۱۶۰ میلیون تومانی به پویش ایران همدل - اطعام مهدوی پیوسته اند.


رخصی یادآور شد: ۴۰ میلیون تومان از مجموع این کمک ها از سوی مدیران و امدادگران کمیته امداد استان اهدا شده است.


رخصی تصریح کرد: در مجموع با کمک های مدیران و کارمندان دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی، ۸۰۰ بسته معیشتی و غذایی تهیه و تامین شد.


وی افزود: این بسته ها طی آیینی در میان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی توزیع شد.


رخصی خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی و غذایی برای خانوارهای کم برخوردار در استان تامین و حدود ۱۸۹ هزار پرس غذای گرم نیز برای این خانوارها در آشپزخانه های مهدوی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی طبخ شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها