آتش‌پاد ‌غلامرضا رضایی اظهار داشت: شب گذشته بر اثر تصادف مرگبار سواری پژو با تیر چراغ برق در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه یک کودک 5 ساله کشته و یک نفر مصدوم شد که سط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.
کد خبر: ۱۳۱۵۴۶۲
به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی گفت: ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه مبنی بر انحراف خودرو پژو پارس از مسیر اصلی و برخورد با درختان و تیر چراغ برق وسط بلوار بزرگراه امام خمینی(ره) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۶ آتش‌نشانان با دو دستگاه خودرو اطفایی و امدادی از ایستگاه‌های شماره سه و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه تصریح کرد: با حضور پرسنل عملیات آتش‌نشانی در محل حادثه و همکاری نیروی‌های خدوم انتظامی و راهنمایی و رانندگی، ایمنی محیط از حیث جلوگیری از حوادث بعدی برقرار شد و آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیک افراد محبوس در خودرو را به بیرون انتقال دادند.

 وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه یک خانم و کودک حدودا پنج ساله کشته و یک نفر مصدوم حادثه نیز به توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها