ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به روز پنجم رسید و کاندیداهای اصلی انتخابات امروز مشخص می‌شوند

شنبه داغ

اطلاعیه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور:

داوطلبان رد صلاحیت شده برای ثبت اعتراض چهار روز فرصت دارند

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در اطلاعیه ای اعلام کرد داوطلبان رد صلاحیت شده در هیاتهای عالی نظارت استان از تاریخ ابلاع نتایج برای ثبت اعتراض چهار روز فرصت دارند.
کد خبر: ۱۳۱۵۳۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در اطلاعیه شماره 2 اعلام کرد: به اطلاع تمامی داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات‌های عالی نظارت استان می‌رساند؛ مستند به تبصره‌های ۴ و ۵ ماده ۶۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور معترضان (شامل کلیه شهرهای زیر ۲۰۰ هزار نفر و بالای ۲۰۰ هزار نفر) از تاریخ ابلاغ نتایج چهار روز برای ثبت اعتراض خود وقت دارند.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا در کشور، داوطلبان می توانند اعتراضات خود را از سه روش زیر ثبت کنند؛

۱. مراجعه به فرمانداری‌های سراسر کشور در شهرستان حوزه انتخابیه داوطلب

۲. مراجعه به هیات های عالی نظارت استانی، مستقر در مرکز استان حوزه انتخابیه داوطلب

۳. مراجعه به کمیته رسیدگی به اعتراضات هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور مسستقر در میدان شهدای هفتم تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، استادیوم شهید شیرودی، سالن شهید افراسیابی

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از همه داوطلبان درخواست کرد با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا برای ثبت اعتراضات به فرمانداری‌های مستقر در شهرستان حوزه انتخابیه خود و یا هیات‌های عالی نظارت استان مراجعه کنند.

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در اطلاعیه خود تاکید کرد که به کلیه اعتراضات طبق قانون و با اولویت رسیدگی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها