مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر از اجرای طرح اطعام مهدوی در استان با همکاری ۳۱۳ آشپزخانه و با مشارکت خیّران داد.
کد خبر: ۱۳۱۵۲۳۶

به گزارش جام جم آنلاین مازندران حجت الاسلام بشیر عالیشاه پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک در پیش بودن عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم نیک‌اندیش استان مازندران اظهار کرد: امسال با ۳۱۳ آشپزخانه طرح «اطعام مهدوی» برای نیازمندان استان اجرا شد که برای اجرای این طرح قدردان همراهی و مشارکت خیران مراکز نیکوکاری محلات استان هستیم.

 

وی با اشاره برنامه‌های کمیته امداد مازندران ویژه ماه مبارک رمضان امسال، گفت: در روز عید فطر ۳۴۰ مرکز نیکوکاری، تمامی پایگاه‌های کمیته امداد و ادارات این نهاد و پایگاه‌های مستقر در مساجد، در همه شهرستان‌ها آماده دریافت زکات فطریه هستند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: مبلغ زکات فطریه برای گندم، هر سر ۲۰ هزرا تومان و برای برنج تا ۱۰۰ هزار تومان براساس عرف منطقه اعلام کردند که بر اساس نوع برنجی است که استفاده شده است.

 

وی گفت: همچنین برای کفاره عمد روزی ۳۰۰ هزار تومان و کفاره غیرعمد روزی پنج هزار تومان است. مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان داشت: مردم نیکوکار استان همچنین از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۵*۸۸۷۷* می‌توانند زکات فطریه و کفاره خود را پرداخت کنند.

 

وی افزود: کمیته امداد به عنوان دبیرخانه شورای زکات استان بوده و هر صندوق جمع آوری زکات فطریه و کفّارات باید منقش به آرم شورای زکات باشد و مجوز لازم از سوی کمیته امداد را داشته باشد.

 

حجت الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی مردم نوعدوست استان با کمیته امداد گفت: مبالغ جمع آوری شده زکات فطریه و کفاره در اسرع وقت به دست نیازمندان می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها