امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان:

احترام به رای شورای نگهبان حرمت‌گذاری به قانون اساسی است

کد خبر: ۱۳۱۵۱۷۰
به گزارش جام جم آنلاین سمنان؛با هدف تأمین و پشتیبانی ارتباطات مخابراتی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، نشست مشترک مخابرات منطقه سمنان و کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی مخابرات منطقه سمنان، در این نشست که با هدف هماهنگی در راستای ایجاد ارتباط مخابراتی در شهرستان‌های استان و شعب اخذ رأی برگزار شد، معاون مخابرات منطقه سمنان، اعضای کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان بصورت حضوری و رابطین ارتباطی فرمانداری‌ها و مخابرات شهرستان‌های استان، بصورت ارتباط ویدئو کنفرانس حضور داشتند.
در این نشست مهندس مثبت‌شاهجوئی، معاون مدیریت مخابرات منطقه سمنان آمادگی مخابرات استان سمنان در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را اعلام کرد.
شایان ذکر است در انتخابات دوره‌های گذشته، استان سمنان موفق به کسب رتبه برتر در امر ارتباط شعب اخذ رأی در کشور شد که دو طرف تفاهم نمودند با استفاده از تجارب گذشته و بکارگیری کلیه پتانسیل‌های موجود، رتبه برتر استان در انتخابات پیش رو که در اواخر خرداد ماه سالجاری برگزار می‌گردد را تداوم بخشند 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها