نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به مصوبه هیأت وزیران درباره اضافه شدن دو بخش به این شهرستان گفت: روستاهای ضیابر و طاهرگوراب به بخش و همچنین چند روستا به دهستان ارتقا یافت.
کد خبر: ۱۳۱۴۷۷۴

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،سیدکاظم دلخوش اباتری از ارتقای دو روستای شهرستان صومعه سرا به بخش خبر داد و گفت: از سال ۸۳ به دنبال اضافه شدن دو بخش به بخش‌های صومعه سرا بودیم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: با توجه به شرایط مردم طی سال‌های اخیر و پس از بازدیدهای مکرر و نقشه برداری‌های تخصصی، هفته گذشته در کمیسیون دفاعی و امروز نیز در هیأت وزیران به تصویب رسید.

وی افزود: بر این اساس بخش ضیابر که زادگاه آیت الله ضیابری و آیت الله صالح است به شهرستان صومعه سرا اضافه شد و روستای طاهرگوراب نیز به بخش ارتقا یافت؛ از سوی دیگر تعدادی دهستان به شهرستان اضافه شد.

دلخوش اباتری ادامه داد: همچنین دو روستا نیز به بخش‌های ضیابر و طاهرگوراب اضافه و در نهایت تمام این مصوبات به امضای معاون اول رئیس جمهور رسیده و ابلاغ شد.

این عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که یک دهستان به بخش ارتقا می‌یابد، امکانات اداری به منطقه آمده و این محل به لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارتقا پیدا می‌کند، همچنین ارزش کار مردم افزایش یافته و با رسیدگی بیشتر به حوزه زیرساخت ها، باعث جذب سرمایه‌گذاری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها