در قالب طرح شهید سلیمانی صورت می‌گیرد؛

توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی از محل موقافات مشهد و کمک خیرین

رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی مجموعا ۲۴ هزار بسته مواد غذایی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از محل موقوفات و کمک خیرین تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.
رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی مجموعا ۲۴ هزار بسته مواد غذایی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از محل موقوفات و کمک خیرین تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۴۷۷۱

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد صفر پور با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۷ دوره رزمایش مواسات و همدلی اجرا شده، گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی مجموعاً ۲۴ هزار و ۱۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال از محل موقوفات منطبق و کمک خیرین تهیه و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد بیان کرد: به خاطر شرایط خاص حال حاضر و ویروس منحوس کرونا بسیاری از خانواده ها دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند لذا ما برای رفع گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان و لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه در این اداره در قالب توزیع بسته های غذایی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان، افزود: در این مرحله هفت هزار بسته مواد غذایی به ارزش ریالی هر بسته بالغ بر دو میلیون و ۲۰۰ هزار ریال از محل موقوفات مشهد و کمک خیرین تهیه شده است که هزینه تمام شده برای این هفت هزار بسته ۱۵ میلیارد ریال می‌باشد.

حجت الاسلام صفرپور بیان کرد: پنج هزار بسته نیز در قالب طرح شهید سلیمانی از محل موقوفات منطبق مشهد و کمک خیرین تهیه شده است که در روزهای پایانی آذرماه و اوایل دی ماه توزیع می شود که ارزش این بسته ها ۱۵ میلیارد ریال برآورد می شود.

وی افزود: بسته بندی و توزیع این بسته ها در این مرحله به همت خادمان و اعضای هیئت امنای بقعه متبرکه امامزاده غیاث الدین محمد (ع) صورت می پذیرد.

حجت الاسلام صفرپور گفت: ما برای توزیع عادلانه و شناسایی نیازمندان واقعی با محوریت و هماهنگی امور مساجد مشهد و امامان جماعت، نیازمندان هر محله را شناسایی و با حفظ کرامت انسانی و با مراجعه امامان جماعت این بسته ها به نیازمندان داده می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد تصریح کرد: با اجرای نیت امینانه واقفین دور اندیش و خیراندیش قصد داریم گوشه ای از مشکلات نیازمندان را رفع و برکات وقف به عنوان سنت حسته در جامعه نهادینه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها